Hvilken Zalman køler?
Fra : Laske

Dato : 05-11-04 16:50

Jeg skal have skiftet den larmende P4 3,2 boks køler ud.

hvilken Zalman skal jeg vælge?

Det er et Asus P4c800 MB

ZALMAN CNPS 7000-AlCu
ZALMAN CNPS 7000-Cu
ZALMAN CNPS 7000A-AlCu
ZALMAN CNPS 7000A-Cu

Støj er vigtigst

Der er jo ikke den store prisforskel

på forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 11:56

Laske wrote:
> ZALMAN CNPS 7000-AlCu
> ZALMAN CNPS 7000-Cu
> ZALMAN CNPS 7000A-AlCu
> ZALMAN CNPS 7000A-Cu

Jeg har selv en Zalman CNPS7000A-Cu der skulle være bedre en AlCu, da der
ikke er blandet aluminium i kobberet, hvorfor varmeoverførslen skulle være
bedre. Du skal dog være opmærksom på, at der er kommet en nyere version, som
jeg synes du skull købe istedet: Zalman CNPS7000B-Cu...

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-04 14:01

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer (a) FJERN DETTE hotmail.com> wrote in
message news:418cadba$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>Du skal dog være opmærksom på, at der er kommet en nyere version, som jeg
>synes du skull købe istedet: Zalman CNPS7000B-Cu...

Det er vel kun det ekstra element til montering til en AMP64 ?

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 14:09

Bjarke Hansen wrote:
> Det er vel kun det ekstra element til montering til en AMP64 ?

A-versionen kan også monteres på AMD Athlon64'ere...

A-version:
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=79&code=009

B-version:
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=141&code=009

Fra : Laske

Dato : 09-11-04 15:56

den er købt tak for tippet - jeg håber den er god har ikke fået den endnu

Fra : jan larsen

Dato : 07-11-04 08:54

"Laske" <laskedyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have skiftet den larmende P4 3,2 boks køler ud.
>
> hvilken Zalman skal jeg vælge?
>
> Det er et Asus P4c800 MB
>
> ZALMAN CNPS 7000A-Cu

Denne model bruger jeg på min P4 2.4 NW2 og jeg syntes det er en super
køler, når man kigger på hvilke mål den har ved man at den er stor men når
man får den hjem og udpakker den virker den enorm og bliver pludselig i
tvivl om den overhovedet kan monteres i ens bundkort, men ingen problemer
idet.
støjmæssigt er den meget støj svag og køler godt, min processor temp. fald i
100%cpu load fra 63/65 grader til 53 grader og i idle er den 40 grader.

Hilsen
Jan Larsen