for varm?p4
Fra : K&Y

Dato : 05-11-04 13:59

Hej
jeg har en p4 2,6 på et abit Ic7 hvad skal temp, være højest
kim

Fra : René Jensen

Dato : 05-11-04 16:09

K&Y wrote:
> jeg har en p4 2,6 på et abit Ic7 hvad skal temp, være højest

Min P4 2.8GHz @ 400Mhz FSB på Asus P4C800-E Deluxe er ca. 35ºC efter at
have kørt en hel dag.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : danni plougmann

Dato : 05-11-04 16:33

"K&Y" <kimkri@net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> jeg har en p4 2,6 på et abit Ic7 hvad skal temp, være højest
> kim

min p4 2.4ghz 533 fsb som er clocket til 3 ghz kommer sjældent over 35
grader.

bundkort er p4c800 e-deluxe cpu køler black silent mist 19 db versionen

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 16:31

K&Y wrote:
> jeg har en p4 2,6 på et abit Ic7 hvad skal temp, være højest

Du skal være opmærksom på, at Abits IC7 serie generelt måler 10-12 grader
for meget. Det er en medfødt 'feature'. Jeg har selv et Abit IC7-G, og mens
jeg skriver dette (så godt som idle) er den 47°C...

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : K&Y

Dato : 05-11-04 22:34

> [...]
mens
> jeg skriver dette (så godt som idle) er den 47°C...

ok det viser min også var bare lidt nervøs
mvh
kim

Fra : Brian Lund

Dato : 05-11-04 23:34

> mens
> >

> ok det viser min også var bare lidt nervøs

Chippen kan ifølge Intel tåle at blive 65° ;)

Brian

Fra : K&Y

Dato : 06-11-04 14:58

> Chippen kan ifølge Intel tåle at blive 65° ;)
>

> Brian

tak Brian
mvh
kim