Formular mail retur med feltværdier
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-11-04 13:01

Hej NG

Jeg har lavet en formular til vores firma hjemmeside, hvor brugerne kan
indtaste forskellige data så som navn, adresse bla. bla..... Når formularen
sendes modtager vi en mail hvor emnefeltet i mailen indeholder værdien af
det ene felt ( Navn ), men kunne godt tænke os, at der var flere af
feltværdierne som stod i emnelinien. Kan det lade sig gøre ?

Med venlig hilsen

Michael Rasmussen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-11-04 17:11

Michael Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> det ene felt ( Navn ), men kunne godt tænke os, at der var flere af
> feltværdierne som stod i emnelinien. Kan det lade sig gøre ?

Hej Michael

Ja det er muligt, hvis I bruger Jmail, så kan jeres kode se sådan ud:
msg.Body = msg.Body & "Din mail adresse: " & Session("mail")
msg.Body = msg.Body & vbCrLf
msg.Body = msg.Body & "Dit password: " & Session ("password")

Der kommer mail og password med, der er linieskrift imellem.

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-11-04 08:37

[...]

Glemte måske lige at skrive, at hjemmeside og formular er lavet i FP2K kode
med kun nogle få rettelser i html-koden.

Kender ikke Jmail, er det noget som kan integreres i FP ?

Mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 12:35

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:_XJid.2672$Qy7.1190@news.get2net.dk...
> [...]
> værdien af det ene felt ( Navn ), men kunne godt tænke os, at der var
> flere af feltværdierne som stod i emnelinien. Kan det lade sig gøre ?

Nej - ikke umiddelbart. Du kan få indholdet af et af felterne vist i
emnelinien. Hvis du skal ha' flere ind skal du ud i at kode noget asp.

mvh

Ulrik