SATA spørgsmål.
Fra : WhiteD

Dato : 05-11-04 00:00

Hej alle sammen, håber lige i gider hjælpe med et par spørgsmål.

Så fik jeg købt mit nye system og i den anledning dukkede der et par
spørgsmål op.

1. Hvor kan jeg se at den AMD 64 3500 + er en 0.09 micron?

2. Jeg ved at for at instalere en SATA disk så skal man trykke F6 under
windows-instalationen. Men hvad gør man hvis ikke den reagerer på at man
trykker på F6, den fortsætter bare instalationen?.

3. Er der nogen steder i windows man kan se hvis den kører sata?

MVH WhiteD

Fra : ///JJ

Dato : 05-11-04 01:41

WhiteD wrote:
> Hej alle sammen, håber lige i gider hjælpe med et par spørgsmål.

Klart :)

> 2. Jeg ved at for at instalere en SATA disk så skal man trykke F6
> under windows-instalationen. Men hvad gør man hvis ikke den reagerer
> på at man trykker på F6, den fortsætter bare instalationen?.

Skal den også - først senere under partitionering beder den dig om en
diskette (eneste mulighed) og så kører du videre.

> 3. Er der nogen steder i windows man kan se hvis den kører sata?

Har ikke prøvet, men højst sandsynligt under controlleren hvorpå disken
sidder (controlleren ses/styres i Enhedshåndtering/Device Manager)

///JJ

Fra : T.Nielsen

Dato : 05-11-04 14:40

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Klart :)

Hej
Måske det samme jeg var ude for....hvis man bruger trådløst keyboard, kan
man ikke få F6 og senere F8 til at virke.
Der skal et alm. keyboard til.
Mvh
Tommy

Fra : WhiteD

Dato : 06-11-04 01:17

Det er et alm. keyboard jeg bruger

Fra : ///JJ

Dato : 06-11-04 01:49

WhiteD wrote:
> Det er et alm. keyboard jeg bruger

Har du læst mit svar...?

///JJ

Fra : WhiteD

Dato : 06-11-04 21:08

Så fik jeg det fikset, tak for svarene.

Mvh WhiteD

Fra : Søren Christensen

Dato : 09-11-04 16:18

> [...]
> Måske det samme jeg var ude for....hvis man bruger trådløst keyboard, kan
> man ikke få F6 og senere F8 til at virke.

De fleste trådløse keyboards burde da virke. Jeg har da Pt aldrig oplevet et
der ikke
gjorde.

Venligst

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 06-11-04 12:43

"WhiteD" <WhiteD@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen, håber lige i gider hjælpe med et par spørgsmål.

> 1. Hvor kan jeg se at den AMD 64 3500 + er en 0.09 micron?

Der står 'BI' som en del af det serienummeret på processoren.

90 nm er først kommet på markedet inden for de sidste par uger,
så er din processor ældre er det en 130 nm.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 07-11-04 19:40

On Thu, 4 Nov 2004 23:59:31 +0100, WhiteD wrote:

> 3. Er der nogen steder i windows man kan se hvis den kører sata?

Aner det ikke, men hvad vil du bruge den oplysning til? Hvis det er en
SATA-disk og du har sat den på en SATA-controller kører den jo SATA.

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!