Puppetmaster...
Fra : Ghost

Dato : 04-11-04 22:33

Er der nogen der har erfaring med PuppetMaster?

Har dwl. programmet men kan ikke rigtig få forbindelse mellem min 6230 og
Puppetmaster...

Hilsen
Ghost

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 04-11-04 23:52

Ja det har jeg!
Jeg bruger det sammen med min Nokia 6600! Og det fungerer fremragende, og
jeg er glad for det! Jeg fremlægger med jævne mellemrum ting, hvor jeg
bruger Powerpoint - Og så er det simpelthen det fedeste lir - og værktøj!
Derudover er det da meget rart at kunne fjernstyre WinAmp osv, men det er nu
ikke det jeg gør mest i...

Det går nogen gange i hak, når man bruger "Mus-fjernstyringen", men ellers
fungerer det upåklageligt...

Tjaeh - Var der andet du ville vide?
Lasse

Fra : Ghost

Dato : 06-11-04 22:24

Hey igen

Har installeret Puppet igen, men kan ikke få kontakt imellem de to enheder..

Når Puppet søger efter device og jeg åbner Puppet på min mobil så siger min
mobil bare "search again" uden at finde noget...

Har du en ide om hvad det kan være??

Pft