Hvilket Program kan lave dette?
Fra : Ingelsen

Dato : 04-11-04 16:40

Felt1=Navn --- Eksempel: Kamera
Felt2=Model ---Eksempel km-219
Felt3=Beskrivelse ---Eksempel (Tekst Over 255 tegn og flere linier)
Felt4=Pris --- Eksempel: 499,-
OSV...

Kan i anbefale et program der kan det??

Har Microsoft access, men der kan jeg ikke få et felt til at være over 255
tegn.. Og flere linier har jeg også svært ved..

Hilsen Jan

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-11-04 17:41

"Ingelsen" wrote

> [...]
>
> Har Microsoft access, men der kan jeg ikke få et felt til at være over 255
> tegn.. Og flere linier har jeg også svært ved..

Access kan faktisk begge dele

Prøv at høre i dk.edb.database.ms-access

- Peter

Fra : Jan Bachman

Dato : 04-11-04 19:12

>Har Microsoft access, men der kan jeg ikke få et felt til at være over 255
>tegn.. Og flere linier har jeg også svært ved..

Brug datatypen Notat i stedet for Tekst til dit felt.

I din tekstboks, så angiv "Enters virkemåde" til "Ny linje i felt".
Så kan du også lave flere linjer.

/Jan