MouseKeep.. 480
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 15:57

Hejsa NG
Jeg søger efter et script, som kan håndtere reklamer (et billed med
tilknyttet link)
Kender i et script af slagsen...???
Bjarne

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 04-11-04 16:15

> Jeg søger efter et script, som kan håndtere reklamer (et billed med
> tilknyttet link)
> Kender i et script af slagsen...???

Er det noget alla det her du søger?

http://www.html.dk/scripts/asp/00006/

--
Simon Moore Højer

At programmere er at dykke ned i det hav af muligheder,
alle tiders hurtigst ekspanderende teknologi tilbyder.
Citat: Jakob Kristiansen (Start på visual basic 6.0)

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 16:41

"Simon Moore Højer" <simonhoejer@hotmail.com> wrote
> Er det noget alla det her du søger?
>
> http://www.html.dk/scripts/asp/00006/
Ja - kan det ikke modificeres, så bannerne med størrelse og link kommer fra
en database ?
Bjarne

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 04-11-04 18:38

> Ja - kan det ikke modificeres, så bannerne med størrelse og link
> kommer fra
> en database ?

Det kan det godt, er bare ikke lige en haj til den side af ASP.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 19:57

"Simon Moore Højer" <simonhoejer@hotmail.com> wrote

> Det kan det godt, er bare ikke lige en haj til den side af ASP.
OK - det finder jeg selv ud af...
Det funker ikke helt godt...
Jeg får bare en blank side uden bannere på - ingen fejlmelding...
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 20:35

"bsn" <bsnsnabelaoncabledotdk> wrote
> OK - det finder jeg selv ud af...
> Det funker ikke helt godt...
> Jeg får bare en blank side uden bannere på - ingen fejlmelding...
Har fået bannere på nu...
Tak for det...
Bjarne