Firefox virker ikke
Fra : Jørgen Madsen

Dato : 04-11-04 15:41

Hej NG
Jeg har Firefox 1.0 PR installeret på min bærbar, men den virker ikke. Hver
gang jeg forsøger at starter programmet op, får jeg meddelelsen: "Alert -
Error launching browser window: No XLB binding for browser"
Har prøvet at af- og geninstallere, men får samme besked hver gang.
Programmet virker perfekt på min stationære PC. Kører med XP-Pro SP2
Håber nogen har den rette løsning

Hilsen

Jørgen

Fra : Carl Drud

Dato : 04-11-04 18:01

Jørgen Madsen wrote:

> [...]
> Har prøvet at af- og geninstallere, men får samme besked hver gang.
> Programmet virker perfekt på min stationære PC. Kører med XP-Pro SP2

Sikkert problem med en extension.

http://groups.google.dk/groups?as_umsgid=4Hffd.29155%24OD2.20310@bgtnsc05-news.ops.worldnet.att.net&lr=&hl=da

http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/fix-extensions.html

Carl

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 04-11-04 18:54

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Sikkert problem med en extension.

> [...]

Tak for svaret. Det var den rette løsning!!

Hilsen

Jørgen