Compaq 4506 diskettedrev
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 16-05-01 19:05

Jeg skal rense skifte et diskettedrev for en bekendt som p.t. befinder sig
udenbys. Hun har en Compaq Pressario 4506. Så er spørgsmålet:
Kan man montere en alm. standard 1.44 diskdrev i stedet for? Eller bruger
Compaq deres egen standard?
mvh Michael

Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 16-05-01 21:47

Jeg er næsten sikker på, at du kan montere et tilfældigt diskettedrev
istedet.

Torben

Fra : jesper

Dato : 17-05-01 13:25

Det kræver et specielt CP diskette drev. Drevet er integreret i fronten på
maskinen, og et almindeligt drev passer ikke i.

Lad være med at undersøge hos Compaq hvad den koster....det er jeg helt
sikker på at du ikke ønsker at høre ;)

mvh
Jesper