S: CD/Lydkort-problem
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 16-05-01 19:00

Pludselig kommer der ikke længere lyd, når jeg via en CD-afspiller ønsker at
afspille en CD.

Mine MP3-afspilninger fungerer helt fint, og lydkortet fungerer iøvrigt som
det skal.

Lydkortet er et Creative Soundblaster Live! Value.

Hvad i alverden er der galt?

Fra : Fritze

Dato : 16-05-01 19:54

Prøv at kigge om lydstikket er faldet ud af cd-rommen eller lydkortet.