Aloe Vera tandpasta
Fra : Karsten Sand

Dato : 04-11-04 13:07

Hej med Jer
Er der nogen der har erfaringer med Aloe Vera tandpasta.
Jeg har fået det anbefalet mod paradentose og betændelse.
Det skulle samtidig holde tænderne renere og mere hvide end
flour-tandpasta.
Det koster til gengæld kr. 73 for 130 gram.
Samtidig skulle Aloe Vera være godt for mange andre ting.
Jeg kan godt blive nervøs for om det på sigt giver slibeskader på
tænderne og om man kan undvære flour til bekæmpelse af caries.
Hvorfor får man det ikke klinisk/videnskabelig testet, hvis det er så
godt.
Hvad er fup og hvad er fakta ??

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-11-04 14:04

Karsten Sand wrote:

> Jeg kan godt blive nervøs for om det på sigt giver slibeskader på
> tænderne og om man kan undvære flour til bekæmpelse af caries.

Mig bekendt har man kun fundet ét virksomt middel mod caries, og det er
fluor. Alt det andet, som de forskellige tandpastareklamer markedsføres
på, er salgsgøgl.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt Internet Explorer mod spyware

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-11-04 14:09

"Karsten Sand" <karsten_sand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænderne og om man kan undvære flour til bekæmpelse af caries.
> Hvorfor får man det ikke klinisk/videnskabelig testet, hvis det er så

Jeg synes det er fint at du ikke bare lige springer på hvad som helst men
jeg vil gerne forklare lidt om aloe vera tandpastaen.:

Den giver IKKE slibeskader da der ikke er samme slibemidler i som alm.
tandpasta. Den polerer tænderne med bivoks/propolis som gør at tænderne
bliver mere glatte og hvidere at se på. Bi propolis bruger bierne til at
sterilisere deres bikuber med - derfor er propolis ligeså godt som flour.
Dog er flour giftigt så det vil jeg personligt helst undgå.

73 kr ér mange penge lige at give ud for en tandpasta men det skal siges at
den holder ca. ½ år pr. person så i længden er det ikke dyrere. Desuden er
din forhandler forpligtet til at give pengene tilbage hvis du fortryder
eller ikke er tilfreds med resultatet.

Hvis du i forvejen har sarte tænder vil jeg anbefale dig at børste med aloe
vera 2 gange dagligt men ca. 1 gang om ugen, så børst lige med en flour
tandpasta.

Jeg har altid fået fjernet tandsten 3 gange om året hos tandlægen (danner
ret så mange!!) men det sidste år har jeg ikke fået fjernet nogen - og det
er efter jeg er begynt på aloe vera tandpasta.

Min far bruger det også og han har slem pardentose - han oplever bedring.

Mvh Helle

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-11-04 15:48

Helle Nielsen wrote:

> Bi propolis bruger bierne til at
> sterilisere deres bikuber med - derfor er propolis ligeså godt som flour.

Jeg vidste slet ikke, bierne havde problemer med caries. Eller det har
de måske netop ikke, fordi de bruger propolis?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : Steen

Dato : 05-11-04 12:27

On Thu, 4 Nov 2004 14:08:57 +0100, "Helle Nielsen"
<mail@hellenielsen.dk> wrote:

>Hvis du i forvejen har sarte tænder vil jeg anbefale dig at børste med aloe
>vera 2 gange dagligt men ca. 1 gang om ugen, så børst lige med en flour
>tandpasta.

Hvorfor børste med en flour tandpasta en gang om ugen, når det andet
er lige så godt?

Hilsen

Steen
--

Right now your PC is bored. It could be earning you cash instead!
<http://peer.gomez.com/peernetwork/jsp/application.jsp?Referrer=spunk99>

Fra : jane

Dato : 04-11-04 15:40

Karsten Sand <karsten_sand@mail.dk> wrote in

> [...]
> tænderne og om man kan undvære flour til bekæmpelse af caries.
> Hvorfor får man det ikke klinisk/videnskabelig testet, hvis det er så

Hvor køber man så lige det?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 15:56

jane <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor køber man så lige det?

Søg på Google.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-11-04 18:37

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Karsten Sand <karsten_sand@mail.dk> wrote in

> Hvor køber man så lige det?
>
> --
> Venlig hilsen
> Jane

Hej Jane.

Du køber tandpastaen hos Aloe Vera forhandlere ved Forever Living Products.
Søg evt. på google under tandpasta og flp.

Mvh Helle

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 20:08

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i meddelelsen

> Du køber tandpastaen hos Aloe Vera forhandlere ved Fucking Living
> Products. Søg evt. på google under tandpasta og fup.

Hold så OP med din reklamering for dette møg-firma.

Er du ude efter at få en klage til din ISP, for det får du meget snart,
hvis du ikke holder dig i skindet!

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-11-04 21:22

> Hold så OP med din reklamering for dette møg-firma.

Jeg reklamerer ikke for dette firma men spørger spurgte hvor man kunne få
det henne og det svarede jeg på!!

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 21:29

> Jeg reklamerer ikke for dette firma men spørger spurgte hvor man kunne
> få det henne og det svarede jeg på!!

Du må IKKE reklamere for MLM-firmaer i dk.helbred-hierarkiet.

Næste gang henviser du eventuelle interesserede til dk.marked-hierarkiet,
hvor du kan reklamere af hjertens lyst.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-11-04 22:42

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i meddelelsen

> Du må IKKE reklamere for MLM-firmaer i dk.helbred-hierarkiet.

Jamen så må man ikke svare folk her inde? hun spurgte HVOR man kunne købe
det henne og jeg kunne så fortælle hende at google findes....beklager jeg
kom til at svare...

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 23:18

> købe det henne og jeg kunne så fortælle hende at google
> findes....beklager jeg kom til at svare...

Du undlod ikke ved samme lejlighed at promovere et pyramide-spils-selskab,
og dette har du gentagne gange gjort tidligere.

Skriv dog et indlæg om aloes alt-kurerende egenskaber i dk.marked.privat,
og henvis til denne meddelelse. Så skal du nok slippe for sure miner
herfra.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-11-04 22:57

G.B. wrote:

> Du må IKKE reklamere for MLM-firmaer i dk.helbred-hierarkiet.

Helle reklamerede ikke. Jeg bryder mig heller ikke om reklamer i de
nyhedsgrupper, der ikke er beregnet til det, og jeg synes, det er fint,
når andre reagerer på den slags. Men gem dine kræfter til de rigtige
reklamer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 23:21

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Helle reklamerede ikke.

Konkurrence: Kan du finde navnet på et af de internationalt mest berygtede
fup-firmaer i denne meddelelse:

- ellers synes jeg du skulle gå en tur til optikeren eller øjenlægen.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-11-04 23:47

G.B. wrote:

> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Konkurrence: Kan du finde navnet på et af de internationalt mest berygtede
> fup-firmaer i denne meddelelse:

Kan du ikke smutte over i forbrugergruppen og brokke dig over alle dem,
der nævner firmanavne der? Og i andre grupper ligeså. Helles fremfærd i
denne tråd har intet med reklame at gøre. Hun svarer blot på, hvordan
man kan finde en forhandler af det efterspurgte produkt - det er ikke
forbudt.

Selv hvis en forhandler havde henvist til sig selv, ville det kun ligge
på grænsen. Det er selvfølgelig en helt anden historie, hvis
forhandleren selv starter en tråd om produktets lyksageligheder, eller
hvis forhandleren får andre til at spørge på skrømt. Det har jeg ingen
grund til at tro er tilfældet her.

Fra : G.B.

Dato : 05-11-04 01:44

> dem, der nævner firmanavne der?

Gu vil jeg da ikke.

> Helles fremfærd i denne tråd har intet med reklame at gøre. Hun svarer
> blot på, hvordan man kan finde en forhandler af det efterspurgte
> produkt - det er ikke forbudt.

Det er bare påfaldende, at det ENESTE hun anbefaler er "aloe vera" (Aloë
barbadiensis L.) og det samme firma - gang på gang på gang. Der er et
klart mønster. JEG køber den ikke - hverken på den ene eller den anden
måde.

Hvornår får vi en anbefaling fra Helle om Aloe-vera-neglelakfjerner?
Jo, det kan jeg godt sige dig: Når Fucking Lying Products fremstiller et
sådant "produkt", vil hun være på pletten, så snart en sagesløs
forbruger stiller spørgsmål om "produktet" her i gruppen.

Men du vil så godt som aldrig se et indlæg fra Helle, som ikke på den
ene eller anden måde omhandler "aloe vera" og Fucking Lying Products.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 05-11-04 07:53

> [...]
> barbadiensis L.) og det samme firma - gang på gang på gang. Der er et
> klart mønster. JEG køber den ikke - hverken på den ene eller den anden

Ja du må da meget undskylde men JEG er glad for aloe vera produkterne og det
kan du ikke lave om på! Spørger spurgte ind til det og så ser jeg da ikke
noget forkert i at jeg giver MIN mening på det. Synes ærlig talt det er
meget ærgerligt at du skal bestemme hvad man må svare på her i gruppen.
Næste gang en spørger om aloe vera, så er det bare ærgerligt at vedkommende
ikke får svar: man tør jo ikke svare af frygt for at blive angrebet af dig.
Det er HELT okay at du ikke tror på aloe vera produkterne, men vi andre har
vel også lov at have en mening??

> [...]
> sådant "produkt", vil hun være på pletten, så snart en sagesløs
> forbruger stiller spørgsmål om "produktet" her i gruppen.

Det er absolut IKKE alle aloe vera produkter som er lige gode efter MIN
mening! Men ja, hvis neglelakfjerneren er god, vil jeg da sige min mening om
det hvis der bliver spurgt til det! Der er MANGE produkter hos FLP som JEG
har prøvet og som JEG ikke finder gode...men der er også nogen af dem som
JEG synes er gode.

> Men du vil så godt som aldrig se et indlæg fra Helle, som ikke på den
> ene eller anden måde omhandler "aloe vera" og Fucking Lying Products.

Så har du bestemt ikke kigget ordentligt efter!

Fra : G.B.

Dato : 05-11-04 09:33

> Så har du bestemt ikke kigget ordentligt efter!

98% af dine indlæg handler om "produkter" fra dette firma.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-11-04 18:13

> [...]
> forhandleren selv starter en tråd om produktets lyksageligheder, eller
> hvis forhandleren får andre til at spørge på skrømt. Det har jeg ingen

Hmmmm.......men måske skulle indlæg omkring tro FUTtes til dk.religion.

Mvh Maria

Fra : Timo Jensen

Dato : 10-11-04 20:47

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote in message
> Hvor køber man så lige det?
Der er masser af forhandlere derude.
Det er blot at søge på google efter tandpasta uden fluor.
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&client=REAL-tb&ie=UTF-8&q=LR+aloe+tandpasta

Og blot for info: der findes andre end Forever Living Products der laver Aloe
tandpasta af høj kvalitet, blot billigere

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/

Fra : G.B.

Dato : 11-11-04 16:57

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Og blot for info: der findes andre end Forever Living Products der
> laver Aloe tandpasta af høj kvalitet, blot billigere

Ja, for eksempel det fup-firma, du henviser til i din signatur for at kunne
udbrede dit gylle uden om reglerne for gruppen.

Fra : Timo Jensen

Dato : 17-11-04 23:48

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message

> Ja, for eksempel det fup-firma, du henviser til i din signatur for at kunne
> udbrede dit gylle uden om reglerne for gruppen.
Jeg kan ikke mindes at have omtalt http://www.python.dk i min signatur. Det
ville jo være tåbeligt, da den er uvederhæftig hvad angår Aloe Vera.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk

Fra : G.B.

Dato : 19-11-04 18:49

> Jeg kan ikke mindes at have omtalt http://www.python.dk i min
> signatur.

Nej, men nu er det jo heller ikke en kommerciel hjemmeside.

> Det ville jo være tåbeligt, da den er uvederhæftig hvad
> angår Aloe Vera.

Påstår du. Påvis fejlene, din svindler og kvaksalver.

Fra : G.B.

Dato : 20-11-04 04:35

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kan ikke mindes at have omtalt http://www.python.dk i min

Tak for "reklamen" for min 100% ukommercielle hjemmeside.

Fra : Timo Jensen

Dato : 22-11-04 17:16

> Tak for "reklamen" for min 100% ukommercielle hjemmeside.
No sweat.
Skulle det være en anden gang. Den er altid god, bortset fra det afsnit du
skrev/ændrede om Aloe Vera i frustration over ikke at kunne argumentere for din
"sag". Det var lidt "tyndt" af dig.

PS: Vi fik aldrig drukket den øl i Nyhavn. Måske kunne den have forebygget en
masse bøvl og vrøvl... (eller årsaget)

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk

Fra : G.B.

Dato : 23-11-04 19:24

> PS: Vi fik aldrig drukket den øl i Nyhavn. Måske kunne den have
> forebygget en masse bøvl og vrøvl... (eller årsaget)

Jamen så lad os da få den øl - jeg har skam ikke noget imod at skåle med
dig under private former - bare du ikke hælder aloe-drikkegel i min bajer,
for så falder der brænde ned!

Du har min email, går jeg ud fra.

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 16:01

Karsten Sand <karsten_sand@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der har erfaringer med Aloe Vera tandpasta.
> Jeg har fået det anbefalet mod paradentose og betændelse.
> Det skulle samtidig holde tænderne renere og mere hvide end
> flour-tandpasta.

Vrøvl.

> Det koster til gengæld kr. 73 for 130 gram.

Hehe...

> Samtidig skulle Aloe Vera være godt for mange andre ting.

Næ, men aloë-gél er godt ved lettere forbrændinger, og også til hårpleje.
Og ekstraktet fra "skrællen" er et højt værdsat afføringsmiddel.

> Hvad er fup og hvad er fakta ??

Aloe-tandpasta er fup - i det mindste har aloe ingen virkning i tandpasta.
Derfor kan resten af tandpastaen jo være god nok, men prisen...

Hvis du endelig vil undgå fluor, så brug Weledas Sole-tandpasta (indeholder
rathania-garvestoffer, som styrker tandkødet), eller brug salt (ja, ganske
alm. kogesalt), det er noget af det allerbedste.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 04-11-04 16:30

<klip> > Hvad er fup og hvad er fakta ??

> Aloe-tandpasta er fup - i det mindste har aloe ingen virkning i tandpasta.
> Derfor kan resten af tandpastaen jo være god nok, men prisen...

Vil bare sige at jeg synes godt om den da der ikke er rottegift som i alm.
tandpasta :o
En tube holder omkring 1 år her hos mig, så de 70kr som jeg giver for en
tube, kan jeg nok overkomme på årsbasis.
Jeg har hverken fået bedre eller dårligere tænder...men det smager godt :)

--
Hilsen Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Ulvir

Dato : 04-11-04 16:43

Heidi, Miver og Mulle's mor wrote:

> [...]
> for en tube, kan jeg nok overkomme på årsbasis.
> Jeg har hverken fået bedre eller dårligere tænder...men det smager

Aha! Mon ikke vi har svaret på indlægget her? Ærligt spørgsmål - ærligt
svar.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-11-04 18:36

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:418a4ade$0$33743$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> tube, kan jeg nok overkomme på årsbasis.
> Jeg har hverken fået bedre eller dårligere tænder...men det smager godt :)

Ja jeg er også glad for aloe vera tandpastaen fordi den ikke er så stærk og
skrap som en alm. Colgate. Og ja den holder længe...

Mvh Helle

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 20:08

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev
i meddelelsen news:418a4ade$0$33743$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg har hverken fået bedre eller dårligere tænder...men det smager
> godt :)

Jamen det er jo også en kvalitet.

Fra : Boel

Dato : 05-11-04 00:51

Lad det være sagt med det samme. Det eneste der kan styrke tændernes
modstandskraft over for huller er Fluor. Det virker ved, at Fluorid-ionen
substitueres ind i emaljens krystaller. Krystaller der indeholder fluor har
en lavere opløselighed i den syre som mundens bakterier danner og derfor
kommer der færrer huller.
Er fluor giftigt? JA, hvis man indtager store mængder kan det give mavesår.
Med store mængder mener jeg, at du skal spise adskillige tuber tandpasta.
Fluor har ingen skadelig effekt overhovedet, hvis man børster tænder og
derefter spytter ud. Mange steder findes der naturligt fluor i
drikkevandet - og andre steder tilsætter man det.

Så uanset om du er glad for dine tænder, eller bare vil spare på
tandlægeregningen, så brug en tandpasta der indeholder fluor.

Mht. slibeskader fra tandpasta, så skal man tage ualmindeligt godt til, hvis
man skal børste sin emalje af. Emaljen på tænderne er mindst 1 mm tyk. Hvis
du børster tænder to gange om dagen, kan du på et år maks. fjerne ca. 12 my.
Hvis du virkelig går til den, så tager det altså mindst 83 år at fjerne
emaljen......
(Hvis du har blottede tandhalse, kan du derimod hurtigt slibe et spor i
dentinen - også uden tandpasta)

Mht. tandsten, så kommer det af bakteriebelægninger (plak) der får lov til
at sidde og har altså intet med fluor eller ikke fluor at gøre. Du kan
forebygge tandsten bare ved at børste tænder uden nogen form for tandpasta.

Mvh.
Boel
Stud.odont.

Fra : Timo Jensen

Dato : 10-11-04 20:44

"Boel" <n@n.com> wrote in message
> Så uanset om du er glad for dine tænder, eller bare vil spare på
> tandlægeregningen, så brug en tandpasta der indeholder fluor.
Din kommende Kollega, Henrik Lichtenberg (med mange år p bagen) er ikke enig:
http://www.kviksoelv-fri.dk/anvendelsen_af_fluor_i_tandpleje.htm

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum (under test, kig ind)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-04 22:00

Timo Jensen wrote:

> Din kommende Kollega, Henrik Lichtenberg (med mange år p bagen) er ikke enig:
> http://www.kviksoelv-fri.dk/anvendelsen_af_fluor_i_tandpleje.htm

Sådan nogle findes er desværre inden for alle brancher. For hans
patienters skyld, må man for øvrigt håbe, han er bedre til at lave
tænder end hjemmesider. Hvorfor laver alle konspirationsfanatikere sådan
nogle elendige hjemmesider?

Jeg kan for øvrigt godt lide, at linket til siden (fra hans forside)
hedder:
Ny viden om følgerne af at anvende fluor i tandplejen.

Og så er der en masse henvisninger til annoncer og undersøgelser fra
1930'erne og konspirationsteorier op gennem historien. Nyeste årstal jeg
stødte på - jeg skimmede blot det meste af siden - var 1997.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Bedre Windows med TweakUI

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-11-04 22:36

> [...]
> patienters skyld, må man for øvrigt håbe, han er bedre til at lave
> tænder end hjemmesider. Hvorfor laver alle konspirationsfanatikere sådan

Hmm..ja hjemmesiden er grim, men det er nogle gode tandlæger på hans klinik,
jeg har været kunde hos Lichtenberg i flere år og er dybt tilfreds, jeg tror
bare ikke hjemmesiden betyder så meget for dem (de har edderhylme mange
kunder)
Mht. materialet så har jeg faktisk ikke læst det, jeg ringede og talte med
dem og tog derop (det tager kun 2½ time *G*) for at få forklaret det hele.
Flinke folk!

Hilsen Heidi

http://chocolade.dk

Fra : Timo Jensen

Dato : 17-11-04 23:50

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Sådan nogle findes er desværre inden for alle brancher. For hans
> patienters skyld, må man for øvrigt håbe, han er bedre til at lave
> tænder end hjemmesider.
Det tror jeghan er

> Hvorfor laver alle konspirationsfanatikere sådan
> nogle elendige hjemmesider?
Hvad får dig til at tro det er en konspirationsteori at Fluor og kviksølv
skader?

Jo, det kan man da grine lidt af

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-11-04 02:29

Timo Jensen wrote:

> Hvad får dig til at tro det er en konspirationsteori at Fluor og kviksølv
> skader?

Det har jeg heller ikke skrevet. Konspirationsteorien kommer til udtryk
i troen på, at alverdens videnskabsmænd og regeringer bevidst
undertrykker viden, om at fluor er farligt, for at få lov til langsomt
at forgifte befolkningen gennem tilsætning af fluor i tandpasta og
drikkevand.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på musikken med iTunes

Fra : Timo Jensen

Dato : 18-11-04 16:49

> [...]
> undertrykker viden, om at fluor er farligt, for at få lov til langsomt
> at forgifte befolkningen gennem tilsætning af fluor i tandpasta og
Jeg mener ikke at have bidt mærke i at det er det han siger. Han siger vel
nærmere at alt alt for mange myndigheder og læger er ligeglade og svært
skeptiske over at bl.a. fluor kviksølv i munden kan være farligt. Ja, han
brokker sig over at de lader stå til, men jeg mener ikke han insinuerer at det
er en sammensværgelse med henblik på at opnå noget, nærmere bare at det
etablerede er lidt snæversynet.
Lige som så mange andre der ikke bryder sig om alternativer til det kendte
(hvadenten kendt af videnskaben, eller personen).

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk

Fra : G.B.

Dato : 12-11-04 00:41

> Din kommende Kollega, Henrik Lichtenberg (med mange år p bagen) er
> ikke enig:
> http://www.kviksoelv-fri.dk/anvendelsen_af_fluor_i_tandpleje.htm

- men Timo er meget bedre i stand til at vurdere sagerne - han handler jo
med Aloe Vera, mens Boel kun er tandlægestuderende.

(ørle)

Fra : Timo Jensen

Dato : 17-11-04 23:53

> - men Timo er meget bedre i stand til at vurdere sagerne - han handler jo
> med Aloe Vera, mens Boel kun er tandlægestuderende.
Hvis nu situationen va romvendt, at den udlærte tandlæge anbefalede tandpasta
med fluor, og den studerende anbefalede uden fluor, hvem ville du så tro på?
Sandsynligvis ham der mener det modsatte af mig, blot fordi du nægter at der kan
være noget du ikke har lært i løbet af dine mange år bag skranken hos en
urtekræmmer/materialist.

> (ørle)
Hvad har du nu røget? Fluesvamp?

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk

Fra : G.B.

Dato : 20-11-04 04:39

> Hvis nu situationen va romvendt, at den udlærte tandlæge anbefalede
> tandpasta med fluor, og den studerende anbefalede uden fluor, hvem
> ville du så tro på?

Hvis nu en astronom hævdede, at månen i virkeligheden er lavet af Danablue,
ville jeg være uhyre skeptisk. Hvis 250 astronomer hævdede det, ville jeg
være mere tilbøjelig til at tro på det.

> Sandsynligvis ham der mener det modsatte af mig,

Så betydningsfuld er du heller ikke, kræmmer. Overvurdér nu ikke dig selv.

> blot fordi du nægter at der kan være noget du ikke har lært i løbet af
> dine mange år bag skranken hos en urtekræmmer/materialist.

Yada, yada, yada.

> Hvad har du nu røget? Fluesvamp?

Kan man ryge fluesvamp? Og få en emetisk effekt ud af det? Må jeg høre
nærmere om dine erfaringer desangående?

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-11-04 23:13

> [...]
Danablue,
> ville jeg være uhyre skeptisk. Hvis 250 astronomer hævdede det, ville jeg

Mon ikke situationen i denne sag er at én tandlæge overfor mere eller mindre
den samlede stand af tandlæger siger flour ikke er skadeligt under de
omstændigheder det bruges under ved korrektbrug?

Med Aloe-vera tandpastaen tror jeg derimod situationen er således at den
overvejende del af tandlægestanden syntes det er noget pjat.

Fra : G.B.

Dato : 22-11-04 11:21

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke situationen i denne sag er at én tandlæge overfor mere eller
> mindre den samlede stand af tandlæger siger flour ikke er skadeligt
> under de omstændigheder det bruges under ved korrektbrug?

Er der ikke et "ikke" for meget i denne sætning, eller er det bare mig...?

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-11-04 20:43

> "Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i meddelelsen

> Er der ikke et "ikke" for meget i denne sætning, eller er det bare mig...?

Jo det er der nok - Én tandlæge "det er dårligt" - Resten "det er godt" -
det er nok smartest at holde det simpelt.

Fra : Timo Jensen

Dato : 22-11-04 17:18

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> Kan man ryge fluesvamp? Og få en emetisk effekt ud af det? Må jeg høre
> nærmere om dine erfaringer desangående?
Jeg aner intet om at ryge den slags, men jeg fornemmer at urtekræmmeren G.B.
gør. Det er den mest nærliggende forklaring *LOL*

Fra : G.B.

Dato : 24-11-04 07:17

> Jeg aner intet om at ryge den slags, men jeg fornemmer at

Forkert gruppe.