Ny opsætning på SBS 2003
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-11-04 11:10

Hej NG.

Jeg har for første gang prøvet at installere en SBS 2003, og har under
den indbyggede Setup-funktion valgt at kalde mit domain abc.local -
men er det nu også det rigtige? For firmaet der skal bruge serveren
hedder abc-def.dk.

I Exchange får alle nyoprettede bruger nu en standard-email der hedder
abc.local - og jeg skal så tilføje den rigtige email (xxx@abc-def.dk)
manuelt bagefter.

Kan man ændre dette på nogen måde - eller er det bedre, at lave en
helt ny installation - og sætte navnet rigtig?

Håber nogen forstår ;)

*/Henrik Pedersen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-11-04 11:12

On Thu, 04 Nov 2004 11:10:15 +0100, Henrik Pedersen <hp@beone.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kan man ændre dette på nogen måde - eller er det bedre, at lave en
>helt ny installation - og sætte navnet rigtig?

UPS - forkert gruppe...sorry :)

*/Henrik