Mangler hjælp køb af nyt brædt + intel pro~
Fra : kenzo

Dato : 04-11-04 13:17

Hej
Min gamle comp er ved at være langsom til mange ting og ønsker derfor nye
dele til computeren

skal har nyt brædt + processor + ram + grafikkort

men har tænkt på en Intel 3.0 Ghz cpu prescott
bundkort a la Aus eller Abit
ram ddr2 ram (dual) gerne med1024 mb
grafikkort skal være med 16x pci express gerne 128 mb men må ikke være
langsom fået dette link fra en kamy
hvad siger i til det ?

har 2 harddiske som et ide ATA 133 og det skal genbruges

Den skal ikke overclockes men skal være 100 % stabil alt andet er ubrugeligt
Pris må gerne ligge på 5500 kr helst (eksl leverings omkostninger) må da
gerne komme på maks 7500 ( inkl leverings omkostninger)

Alle foreslag er åbne giv dit bud hvad du vil købe hvis det var dig det
skulle har nyt hardware

Bruger computeren til at redigere film bruger jeg meget , Spil bruger en
forfærdelig meget tid på, surfer, skrive mail, osv, osv

På forhånd tak

Eventuelt privat beskeder kan sende til vedikke@tele2adsl.dk

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 04-11-04 16:54

> Min gamle comp er ved at være langsom til mange ting og ønsker derfor nye
> dele til computeren

Jeg forslår at du istedet defragmenterer og vedligeholder din computer.
Dine dele er ikke blevet langsommere siden du købte dem. Det er
vedligeholdelsen det skorter på.
Så...

mvh
TK

Fra : Jacob E.

Dato : 04-11-04 17:04

Thomas Kristiansen wrote:

> Jeg forslår at du istedet defragmenterer og vedligeholder din
> computer. Dine dele er ikke blevet langsommere siden du købte dem.

Det kunne jo også være, at det er hans behov, som er blevet større?

Mvh Jacob

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 04-11-04 17:09

> Det kunne jo også være, at det er hans behov, som er blevet større?

Det er computeren da ikke blevet langsommere af.

Fra : Tony

Dato : 04-11-04 18:47

> Det er computeren da ikke blevet langsommere af.

Kenzo har konkluderet at den er for langsom. Om det er Kenzos fornemmelse
eller computeren der er årsag er vel ligemeget.

Tony

Fra : Jacob E.

Dato : 04-11-04 18:48

Thomas Kristiansen wrote:

> Det er computeren da ikke blevet langsommere af.

Thomas, din gamle ordkløver...*S*

Jacob

Fra : kenzo

Dato : 04-11-04 23:18

Den ER for gamle og ja jeg vedligeholder Win en gang hver 14 dag og
defragmenter, tjekker virus og spyware hverdag og bruger regsupreme til at
rydde op i registreringsdatabase.
Men til nye spil og redigering af film hoster computeren meget.
Så derfor mangler jeg råd om køb af nyt hardware.
Og mit behov er er ikke blevet større men den hastighed den nyværende comp
har er lig med morfar fart.
Og det hjælper heller ikke ny installering af Win igen .....har jeg prøvet
uden større succes

Alle foreslag til købt af hardware er stadig åben

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 05-11-04 16:48

> Thomas, din gamle ordkløver...*S*

*S*