Eksterne højttalere....
Fra : Ghost

Dato : 04-11-04 10:38

Jeg overvejer at anskaffe et par PC højttalere til mit køkken. Jeg bruger
ret ofte min bærbare PC i køkkenet til at høre netradio men savner en bedre
lyd end den der kommer ud af højttalerne i den bærbare.

Vil godt have noget ordentligt, men har ikke den helt store plads.
Selvom pladsen er lidt sparsom tror jeg nu nok at jeg vil ha 2.1 altså 2
højt. og en sub så sættet også kan bruges andre steder.....
Designet betyder da også lidt, da de jo skal stå fremme.

Er der nogen der har gode ideer...
Evt, hvis der findes noget trådløst (Bluetooth)

På forhånd tak

Ghost

Fra : Leony

Dato : 04-11-04 13:23

"Ghost" <vincentgroesfjerndette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altså 2 højt. og en sub så sættet også kan bruges andre steder.....
> Designet betyder da også lidt, da de jo skal stå fremme.

Altec Lansing plejer at være en vinder.
God lyd, pænt design og rimelig pris.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-11-04 13:42

Hej

Ghost wrote:
> [...]
> højt. og en sub så sættet også kan bruges andre steder.....
> Designet betyder da også lidt, da de jo skal stå fremme.

Se testen her:
http://www6.tomshardware.com/consumer/20041013/index.html

Logitech'erne (http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=100096) står
inde på knægtens værelse og de spiller rigtig godt. De kan i øvrigt
købes i Bilka til <400,-. Det er også dem Tom er gladest for, da de
gengiver lyden bedst.

Subwooferen kan justeres for sig i relation til samlede volumen.

mvh
Karsten