Gammel tapestation.
Fra : John Jensen

Dato : 16-05-01 15:42

Hej,

Jeg har en (meget) gammel Colorado tapestation (QIC80) som jeg tænkte at jeg
godt kunne bruge til at tage mindre backups af dokumenter, gamle e-mails og
lign.
Den er monteret på floppy kablet.

Jeg har forgæves ledt på nettet for at finde en driver jeg kan bruge med win
2000.
Er her nogen der har et forslag, eller er den kun til at skrotte?.

John

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-05-01 16:44

Jeg har intet set eller hørt ang. drivere. Jeg regnede med at Win2K Pro
kunne finde den selv... Eller skal jeg selv på jagt nu?

Jonny.

Fra : John Jensen

Dato : 16-05-01 17:39

Det kan den ikke. Ikke min. har du prøvet med din ?
Hvis du finder noget der virker vil jeg meget gerne have besked, jeg syntes
jeg har støvsuget hele nettet for at finde noget der kan bruges..??

John

Fra : Finn

Dato : 16-05-01 20:39

Så vidt jeg husker har jeg i denne gruppe set et eller andet med at hvis man
installerer et andet (mere professionel) backupprogram end det der er med
w2k skulle der deri være en driver så det kunne fungere.

Så vidt jeg husker........

Mvh
Finn