Powerdown
Fra : Palle Jeppesen

Dato : 16-05-01 14:57

Hej
efter jeg har opgraderet til Kerne 2.4.2
vil min maskine ikke power down når jeg giver kommandoen init 0
den slutter med at skrive powerdown men der sker ikke noget
er der et parameter man skal bruge eller er der andet man kan gøre ?

Fra : Christian Joergensen

Dato : 16-05-01 15:14

Palle Jeppesen <Pallej@iname.com> wrote:

> [...]
> den slutter med at skrive powerdown men der sker ikke noget
> er der et parameter man skal bruge eller er der andet man kan gøre ?

Husk at tilføje APM modulerne i kernen.

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 16-05-01 16:32

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 16-05-01 16:30

On Onsdag 16. Maj 2001 17:31 Rasmus Bøg Hansen decided to write:

<snip>
> Er ACPI slået til, bruger kernen slet ikke APM. Men ACPI skulle vel oså
> kunne slukke maskinen eller hvad?
>
> Rasmus

Det gør den fint her, så mon ikke

MVH