MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
wx servicepack2 og lyd
Fra : velander@dadlnet.dk

Dato : 03-11-04 18:43

Jeg har en ALDI medion med lydkort på motherboardet og XPhome efter
installation af servicepack2 hakker lyden.
Nogen forklaring evt. afhjælpning af problemet ?

BV

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-11-04 20:15

velander@dadlnet.dk skriver:

> Jeg har en ALDI medion med lydkort på motherboardet og XPhome

Hvilken en af dem ?
3Ghz P4, eller en af de mindre

> efter installation af servicepack2 hakker lyden.

Altid ?
Ved specielle programmer ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : velander@dadlnet.dk

Dato : 04-11-04 21:52

ALDI'en er på 3GHz og lyden hakker ved alle programmer.

BV

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-04 22:21

velander@dadlnet.dk skriver:

> ALDI'en er på 3GHz og lyden hakker ved alle programmer.

Jeg ville nok lede efter problemer med lydkortdriveren.

Jeg har selvsamme maskine (Medion 8083) med home version, SP2 og ingen
problemer.
Prøv evt at disable antivirus....