IIS 5 som særskilt program
Fra : JN

Dato : 16-05-01 14:33

I denne NG har jeg ladet mig fortælle, at det er selve Windows 2k Prof, der
sætter begrænsningen med maks. 10 brugere (websurfende) på én gang og ikke
IIS selv.

Kan man så købe IIS særskilt og bruge den til f.eks. Win ME ?

Jakob Nielsen

Fra : James Olsen

Dato : 16-05-01 15:11

"JN" <putandtake@hotpop.com> wrote in message
> [...]
> IIS selv.
>
> Kan man så købe IIS særskilt og bruge den til f.eks. Win ME ?

Du er nødtil at se i øjenene at hvis du vil have IIS med ubegrænset
(begrænset af licens politik i hvertfald) så må du købe en Windows 2000
Server, hvilket er det korrekte produkt til det job.

PS : Uanset hvor mange du spørger vil svaret være det samme - sorry

Fra : JN

Dato : 16-05-01 18:54

Ja, siden at jeg ikke lige står og er millionær, og heller ikke gider være
kopi-pirat, så falder mit valg nok på Linux (venter dog til den nye Apache
Webserver version 2.? kommer ud sammen med en ny Mandrake-distribution).

mvh Jakob