Mine fotos vil ikke vises
Fra : Jan

Dato : 03-11-04 17:02

Efter jeg har redigeret lidt i mine filer og fået lagt mine fotos i mapper
osv... for bedre at kunne holde styr på det, så kan man ikke se billederne
når de skal vise i stor format.

Hvis du går ind på siden www.gab3.dk og klikker på selskabslokalet eller
billeder fra bebyggelse, så kan man se en masse små fotos, men det store
billede der plejer at vise sig (det af de små man peger på) vises ikke, der
kommer istedet bare en hvid firkant med et rødt kryds i.

Det har virker før, men efter at have lave undermapper for bedre at kunne
styre mit websted er denne fejl opstået.

Hvad er galt

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-11-04 17:38

Jan skrev:

>Hvad er galt

Godt spørgsmål, virker fint her.

Kan være det er fordi du ser siden fra browserens cache, prøv at
tøm Temporary Internet Files/Midlertidige Internetfiler i
Internetindstillinger => Generelt.

Samme sted kan du sætte browseren til altid at vise nyeste
version af siden.
--
Knud

Fra : jeppe pedersen