Hvad skal jeg købe ?
Fra : pedder

Dato : 16-05-01 14:30

Hej

Jeg skal til at opgradere, og vil gerne have gode råd til dette.

Processeren skal være en Athlon 1333 mhz thunderbird 266 fsb, men hvilket MB
? og hvilken køler ?

Dele som jeg har og som skal bruges igen:
Maxtor 20 gb hd
512 mb pc133 ram
Soundblaster live 1024
Asus V6800 DDR pure

Hører gerne fra alle som har noget lign. som kører helt fejlfrit.

Takker fra pedder

Fra : Anders Lund

Dato : 16-05-01 21:23

ang køler vil jeg anbefale en taisol, se
evt.http://www.bsmultimedia.dk/Varekartotek/CPU_coolers.shtml

Ang bundkort:
FUT: dk.edb.hardware.bundkort

Mvh