Medion 19" fladskærm.
Fra : Søren

Dato : 04-11-04 09:40

Somme tider under indlæsningen (opstarten) går den kun 3 måneder gamle skærm
i sort. Billedet kan kun kaldes frem, når der tændes og slukkes for skærmen
nogle gange. Hvor kan fejlen ligge ?

M.v.h. Søren

Fra : Kim

Dato : 04-11-04 10:35

On Thu, 4 Nov 2004 09:40:23 +0100, "Søren" <luz.biblica@hotmail.com>
wrote:

>Somme tider under indlæsningen (opstarten) går den kun 3 måneder gamle skærm
>i sort. Billedet kan kun kaldes frem, når der tændes og slukkes for skærmen
>nogle gange. Hvor kan fejlen ligge ?

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 04-11-04 17:56

wrote:

>Somme tider under indlæsningen (opstarten) går den kun 3 måneder gamle skærm
>i sort. Billedet kan kun kaldes frem, når der tændes og slukkes for skærmen
>nogle gange. Hvor kan fejlen ligge ?

Jeg har selv en Medion fladskærm, som jeg har fået ombyttet, fordi den
pludselig gik i sort! Nu er den nye begyndt på det, men jeg har fundet
ud af, at det er transformeren, som noke er lidt for lille og bliver
varm!
Hvis jeg tager stikket til transformeren ud et par minutter, virker den
igen! Nogle dage sker det flere gange mens andre dage overhovedet ikke!
Det hjælper ikke for mig bare at slukke for skærmen på skærmen -
strømmen til transformeren skal afbrydes!

VH Lars