Tastetur med lys i?
Fra : Vega

Dato : 03-11-04 18:19

Hej.

Ved ikke helt om dette er rette gruppe, men hvor kan jeg købe et tastetur
med lys i, som har volume knapper?

Mvh. Vega.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 03-11-04 22:02

Hej

Vega wrote:
> Ved ikke helt om dette er rette gruppe, men hvor kan jeg købe et tastetur
> med lys i, som har volume knapper?

Jeg har lige netop ledt efter et tastatur med lys i til min søn, men
ingen af dem jeg fandt havde volumeknapper.

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 04-11-04 05:05

On Wed, 03 Nov 2004 22:01:45 +0100, Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> wrote:

>Hej

>Jeg har lige netop ledt efter et tastatur med lys i til min søn, men
>ingen af dem jeg fandt havde volumeknapper.

Hvis man har et program, hvor der er behov for at skrue op og ned, så
kan piletatsterne som regel bruges.

Fra : Vega

Dato : 04-11-04 22:16

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man har et program, hvor der er behov for at skrue op og ned, så
> kan piletatsterne som regel bruges.

Grunden til volume knap, er når jeg bruger headphones, skal jeg kunne skrue
op og ned i spil. med tasteturet.

Mvh. Vega.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-11-04 09:43

Hej

Vega wrote:
> Grunden til volume knap, er når jeg bruger headphones, skal jeg kunne skrue
> op og ned i spil. med tasteturet.

På min skærm og også min søns højtalere er det volumenknap. Bruger jeg
stikket på dem, så kan jeg via deres kontroller skrue op og ned.

Mine ørepropper til min MP3'er har volumenknap på selve ledningen. Måske
du skulle kigge i den retning.

Fra : Vega

Dato : 05-11-04 12:01

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> På min skærm og også min søns højtalere er det volumenknap. Bruger jeg
> stikket på dem, så kan jeg via deres kontroller skrue op og ned.

Det kan ikke lade sig gøre, da mit headphonesæt er 5.1 surround, så skal
bruge det på tasteturet.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 05-11-04 17:53

Findes der virkelig ikke et tastetur med lys i som har volume knapper.?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-11-04 19:10

Hej

Vega wrote:
> Findes der virkelig ikke et tastetur med lys i som har volume knapper.?

Ok, måske lidt paradoksalt at jeg svarer igen, men se her:

http://www.xoxide.com/blpsilke.html

Jeg søgte på Google på ordene: illuminated keyboard volume control

Fra : Vega

Dato : 06-11-04 17:53

> Hej

> Ok, måske lidt paradoksalt at jeg svarer igen, men se her:
>
> http://www.xoxide.com/blpsilke.html
>
> Jeg søgte på Google på ordene: illuminated keyboard volume control

Det ser da kanont godt ud med volume og det hele.
Ved du hvem der forhandler det?

Mvh. Vega.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-11-04 18:28

Hej

Vega wrote:
> Det ser da kanont godt ud med volume og det hele.
> Ved du hvem der forhandler det?

Nej, men du kan da skrive til dem

http://www.logisyscomputer.com/

Fra : Palle

Dato : 06-11-04 19:27

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in

> "Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser da kanont godt ud med volume og det hele.
> Ved du hvem der forhandler det?
>
> Mvh. Vega.

Har luret lidt på det selv , på et tidspunkt
hvor jeg var en smut omkring - El-Giganten.
Mener ikke det var sort , men ellers meget det samme.

http://www.g-shop.dk/shop/
lægger også inde med modelen + et anden i en noget billigere udgave.

Palle.........

Fra : Vega

Dato : 06-11-04 20:10

"Palle" <Funker@ikke.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.g-shop.dk/shop/
> lægger også inde med modelen + et anden i en noget billigere udgave.

Der er da ikke volume knapper på dem fra g-shop?

Mvh. Vega.

Fra : Palle

Dato : 07-11-04 00:07

> "Palle" <Funker@ikke.com> skrev i en meddelelse

> Der er da ikke volume knapper på dem fra g-shop?
>
> Mvh. Vega.

Det er rigtigt , det overså jeg så.
Volume kontrollen er naturligvis også "vigtig" !
Men hvorfor ikke handle ind der hvor du har fundet tastaturet. !!
Forudsætter dog at du har et visa kort eller andet gangbart betalingsmiddel
hvis det skal ske i udlandet.
Modtog selv lige en pakke fra USA i går , så det er da muligt + et lille
extra gebyr i form af told da det var USA.
Held og lykke.......

Palle........

Fra : Vega

Dato : 07-11-04 00:23

> Det er rigtigt , det overså jeg så.
> Volume kontrollen er naturligvis også "vigtig" !

Det er den i mit tilfælde!

> [...]
> Modtog selv lige en pakke fra USA i går , så det er da muligt + et lille
> extra gebyr i form af told da det var USA.

Der er vist ikke æ, ø og å på.

Mvh. Vega.

Fra : Palle

Dato : 07-11-04 06:58

> Det er den i mit tilfælde!

> Der er vist ikke æ, ø og å på.
>
> Mvh. Vega.

Så må du priotere. !
Volume kontrol eller Æ Ø Å på tastaturet. !!

Volumen kan somsagt justeres andre steder end på tastaturet.
Hvad gjorde du før tastaturet kom med sådan en finesse. !
Selv foretrækker jeg et clean tastatur uden alt det tingel tangel
som bare får lov at stå stille.

Palle.........