IPTELEFONI: Hvilken udbyder skal/bør man v~
Fra : Thunderbird [B?rbar]

Dato : 03-11-04 15:05

eg har gennem noget tid overvejet at skifte til IP-Telefoni da det for
mig vil betyde en væsentlig reduktion af mine telefoni omkostninger da
jeg ikke ringer vildt meget i telefon. Dog har jeg nogle ønsker/krav
som jeg dog ikke ved om nogle af de danske IP-telefoni udbydere kan
indfri.

Såfremt at denne tråd er smidt under det forkerte forums, bedes en
Moderator/Administrator venligst at anbringe den der hvor at den hører
til.

Men mine ønsker/krav er som følger

1:
Jeg vil have mulighed for at porterer mit nummer med

2:
Have en adaptor der kan gå direkte i min switch da min
netværksopsætning ikke tillader brug af router. Med understøttelse for
dansk vis nummer (DTMF)

3:
Gerne så billigt så muligt at komme igang under hensynstagen til mine
andre ønsker/krav da jeg er studerende.

Det er lige de krav/ønsker jeg har lige nu.

Men håber at der er en eller flere af jer der kan hjælpe mig på rette
vej .

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-11-04 23:18

On 3 Nov 2004 06:04:32 -0800, praetorian@tnfs.dk (Thunderbird [B?rbar])
wrote:

> [...]
>
>Det er lige de krav/ønsker jeg har lige nu.
>
>Men håber at der er en eller flere af jer der kan hjælpe mig på rette

Nogen der kan hjælpe?
Flemming Jacobsen

Fra : TC

Dato : 12-11-04 18:18

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan hjælpe?
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen

Der er en liste over udbydere i DK her: http://www.datatelefoni.dk/

Og et lettere uoverskuelig sammenlignings skema her:
http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere

Så kan du jo se hvem af dem, der bedst lever op til dine forventninger.

--
Mvh.
Tommy C