IP telefon fra RTX
Fra : Hansen

Dato : 02-11-04 19:40

Hej

Jeg har hørt at der skulle være kommet en trådløs IP telefon fra RTX
telecom. Men hvor sælger de denne telefon?

Hilsen
Hansen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-11-04 11:00

"Hansen" <kan_ikke_@nvendes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt at der skulle være kommet en trådløs IP telefon fra RTX
> telecom. Men hvor sælger de denne telefon?

Det er måske denne du har hørt om:
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=02000&type=hardware

--
Mvh/TKJ
www.GlobalTel.dk - To Know and Act is Everything

Fra : Leo Havmøller

Dato : 03-11-04 12:01

> Det er måske denne du har hørt om:
> http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=02000&type=hardware

Jep, det er den fra RTX. Den er lige knap kommet i butikkerne endnu.

Leo Havmøller.

Fra : Hansen

Dato : 03-11-04 15:22

Tak for linket

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-11-04 12:33

> [...]
>
> Jeg har hørt at der skulle være kommet en trådløs IP telefon fra RTX
> telecom. Men hvor sælger de denne telefon?

Er er jo i øvrigt også en Siemens Gigaset adatper, måske særligt attraktiv
for dem der har en masse Siemens liggende fra "ISDN tiderne". Er ikke sikker
på at den er i DK endnu.
http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_69566_rArNrNrNrN,00.html

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 18-11-04 14:29

On Wed, 17 Nov 2004 12:32:56 +0100, "Thomas Jensen"
<tkj_news@hotmail.com> wrote:

>http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_69566_rArNrNrNrN,00.html

Nej hvor er den cute - den har jeg desværre ikke set nogen steder
endnu.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik