Redspot Ip telefoni
Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 16:17

Nogen som har Iptelefoni ved dem?
Kan de anbefales at bruge? Må sige at jeg synes deres 89 kr i md tal hvad du
vil, lyder ok billigt. En hage ved det et eller andet sted måske??

Hvor langtid tager det fra man har bestilt produktet, til man har det, og
det kører??

Fra : Jesper Giovanni

Dato : 02-11-04 18:01

In article: 4187a47b$0$87006$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Kim Sørensen <kim_s_dk(a) FjernDette Hotmail.com> wrote:

> Nogen som har Iptelefoni ved dem?

Lige nu virker det...

> Kan de anbefales at bruge? Må sige at jeg synes deres 89 kr i md tal
> hvad du vil, lyder ok billigt. En hage ved det et eller andet sted
> måske??

De var ekstremt lang tid om at få det op at køre. Men lader til at spille
nu.
Dog har du ingen muligheder (endnu) for at styre dit abbonnement,
viderestilling, autosvar osv via web (...eller andre steder for den sags
skyld)

> Hvor langtid tager det fra man har bestilt produktet, til man har
> det, og det kører??

Med deres nuværende status: dunno.
Fra jeg bestilte (da produktet lige var blevet lanceret) tog det to måneder.

--
Mvh.
Jesper

Fra : TC

Dato : 04-11-04 13:06

"Jesper Giovanni" <> skrev i en meddelelse news:2upso8F2e12klU1@uni-berlin.de...
> [...]
> >
> Med deres nuværende status: dunno.
> Fra jeg bestilte (da produktet lige var blevet lanceret) tog det to måneder.

Hej Jesper

Glæder mig, at jeg ikke var helt alene i den båd, det var F***** lang tid, at
vente, og informationen fra dem var jo mildest talt mangelfuld.

Men nu lader det til, at virke, og det er jo rigtigt rart!!

--
Mvh.
Tommy C

Fra : Jesper Giovanni

Dato : 05-11-04 05:38

"TC" <sgtommyc@fjernyahoo.dk> wrote in message

> Hej Jesper

Hej Tommy...

> Glæder mig, at jeg ikke var helt alene i den båd, det var F***** lang tid,
> at
> vente, og informationen fra dem var jo mildest talt mangelfuld.

Ja...jeg tvivlede på et tidspunkt om de nogensinde ville kunne levere. Men
ja, nu virker det. Men da også kun så basalt som overhovedet muligt. Vi har
jo ikke endnu mulighed for at administrere vores abbonnement via nettet, med
telefonsvarer, spærring, opkaldsoversigt osv. endnu. Men snakke i telefon -
dét kan vi. *g*

> Men nu lader det til, at virke, og det er jo rigtigt rart!!

Jow...jow.

--
Gio