kattens bekymring
Fra : Cindie

Dato : 16-05-01 11:09

Hej

Jeg har lagt syg hele natten og det har Pjevs kunne mærke, så han har
klistret op af mig og har spundet beroliende til mig. Det er så sødt og har
også trøstet mig meget at der var "en" hos mig.

Her kommer jeg til at tænke på at min søsters kat det det ligesådan. Katten
som hedder Mette er normalt den slagt kat som ikke gider at kæle og nusse og
får sig vridet ud af vores arme som den rene Houdini, ellers så nedstirrer
hun en til hun langer ud efter en. Men når min søster så evt har det meget
skidt, sidstegang var det fordi hun havde fået et hekseskud i ryggen og hun
lå og græd og klagede meget over smerter, så var Mette hos hende hele tiden
og skulle nærmest sidde op på brystkassen og spinde højtlyd. Noglegange så
kom hun selv med et klagende miau, for at vise sin medfølelse. Noglegange
til stor irritation for min søster, som det blev lidt for meget, især hvis
hun prøvede at sove.

Katte.. de er bare så dejlige.

mvh Cindie og Pjevs

citat: "En kat i en handske fanger ingen mus." 16. århundres talemåde