| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Skuespillere der gør film gode? Fra : Koeffe | 
  Dato :  18-09-04 22:55 |  
  |   
            Hvilke skuespillere gør at I ikke gider se en film, eller at i bare SKAL se
 en film?
 
 Jeg synes godt man kan opleve at de samme skuespillere går igen i film jeg
 godt kan lide eller hader. Sommetider kan jeg tage ind og se en film som
 umiddelbart ikke siger mig noget, men bare fordi der er en speciel
 skuespiller med. Det behøver ikke være fordi skuespilleren er specielt god
 aller dårlig, jeg tror bare det har noget at gøre med at skuespillere jo
 vælger de film de vil medvirke i alt efter om de kan lide manuskriftet eller
 ej. Og så kan man dele smag med dem.
 
 Mit mest sikre kort er at Hugh Grant film er ELENDIGE! Arnold Schwarzenegger
 film bryfer jeg mig normalt heller ikke om (med undtagelse af Terminatos
 selvfølgelig).
 
 Jeg kan godt lide film med Tom Hanks, og film med John Travolta, og så kan
 jeg godt lide film med parret Nikolai Lie Kaas og Mads Mikkelsen.
 
 
 --
 Koeffe
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jonas Gaarde (18-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  18-09-04 23:20 |  
  |  
 
            "Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse 
 news:414caea8$0$215$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > Hvilke skuespillere gør at I ikke gider se en film, eller at i bare SKAL 
 > se
 > en film?
 Hvis en af flg. skuespillere er med, så regner jeg som udgangspunkt med at 
 det er en god film:
 John Malkovich,
 Edward Norton,
 Frances McDormand,
 Holly Hunter,
 Harvey Keitel,
 Tom Noonan,
 Ed Harris,
 Al Pacino,
 Kevin Spacey,
 Tim Roth,
 John Turturro,
 Hmmm... der må være flere, men det var hvad jeg lige kunne komme på.
 Skuespillere der gør at jeg partout nægter at se en film:
 Jean-Claude van Damme,
 Steven Siegel (!),
 Richard Hamilton,
 Chuck Norris,
 Madonna,
 Goldie Hawn,
 Chevy Chase,
 John Candy,
 Også her må der være flere... Nå, jeg vender nok tilbage med andre navne når 
 jeg har tænkt lidt.
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Sirannon (18-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sirannon | 
  Dato :  18-09-04 23:39 |  
  |   
            Derudover også Tim Robbins og Morgan Freeman
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Yildizhan (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Yildizhan | 
  Dato :  19-09-04 01:32 |  
  |  
 
            I glemte lige Dolph Lundgren....hans skuespil og film stinker. Han er 
 simpelthen for latterlig.
 Men Steven Seagal er da ok...syndt at han ikke bliver mere berømt. Han kan 
 alt mulig martial arts. Han har en super sej frisør og brækker ben på alle 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Søren Kjeldsen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Kjeldsen | 
  Dato :  19-09-04 12:04 |  
  |  
 
            > Men Steven Seagal er da ok...syndt at han ikke bliver mere berømt. Han kan
 > alt mulig martial arts. Han har en super sej frisør og brækker ben på alle
 >   
Så kan jeg fandeme bedre lide Jean-Claude Van Damme... Hva' er det nu for en
 film jeg har set med Steven Seagal, hvor han bliver ramt af en shotgun på
 tæt hold, hvorefter han ligger i koma i 8 år. Men det stopper ikke den kære
 Steven, nej han genoptræner bare sin krop og udraderer en hel mafia...
 Manden er praktisk talt urørlig...
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Jacob Andersen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Andersen | 
  Dato :  19-09-04 16:02 |  
  |  
 
            "Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message 
 news:9Qc3d.63$Hj3.31@news.get2net.dk...
 >> Men Steven Seagal er da ok...syndt at han ikke bliver mere berømt. Han 
 >> kan
 >> alt mulig martial arts. Han har en super sej frisør og brækker ben på 
 >> alle
 >>   
> Så kan jeg fandeme bedre lide Jean-Claude Van Damme... Hva' er det nu for 
 > en
 > film jeg har set med Steven Seagal, hvor han bliver ramt af en shotgun på
 > tæt hold, hvorefter han ligger i koma i 8 år. Men det stopper ikke den 
 > kære
 > Steven, nej han genoptræner bare sin krop og udraderer en hel mafia...
 > Manden er praktisk talt urørlig...
 Nico
 /Jacob
 -- 
 "You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super 
 quickness?"
 - RestInParadise 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Morbid Angel (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morbid Angel | 
  Dato :  19-09-04 17:51 |  
  |  
 
            On Sun, 19 Sep 2004 17:01:45 +0200, "Jacob Andersen" <duk@glem.det>
 wrote:
 >"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message 
 >news:9Qc3d.63$Hj3.31@news.get2net.dk...
 >>> Men Steven Seagal er da ok...syndt at han ikke bliver mere berømt. Han 
 >>> kan
 >>> alt mulig martial arts. Han har en super sej frisør og brækker ben på 
 >>> alle
 >>>   
>> Så kan jeg fandeme bedre lide Jean-Claude Van Damme... Hva' er det nu for 
 >> en
 >> film jeg har set med Steven Seagal, hvor han bliver ramt af en shotgun på
 >> tæt hold, hvorefter han ligger i koma i 8 år. Men det stopper ikke den 
 >> kære
 >> Steven, nej han genoptræner bare sin krop og udraderer en hel mafia...
 >> Manden er praktisk talt urørlig...
 >
 >Nico
 >
 >/Jacob
 Nej det er Hard to Kill :)
 Mvh
 MA
 ///
 My Dvd collection  http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Søren Kjeldsen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Kjeldsen | 
  Dato :  19-09-04 20:25 |  
  |   
            > >Nico
 > >
 > >/Jacob
 >
 > Nej det er Hard to Kill :)
 >
 > Mvh
 >
 > MA
 Det burde alle hans film hedde eller måske bare "Hard to kill, or touch for
 that sake".
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Niels Søndergaard (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  20-09-04 01:59 |  
  |  
 
            On Sun, 19 Sep 2004 20:25:24 +0100, "Søren Kjeldsen"
 <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:
 >> >Nico
 >> >
 >> >/Jacob
 >>
 >> Nej det er Hard to Kill :)
 >>
 >> Mvh
 >>
 >> MA
 >Det burde alle hans film hedde eller måske bare "Hard to kill, or touch for
 >that sake".
 Følg linket her, hvis du vil have den virkelige historie om Seagal:
 http://www.crimelibrary.com/criminal_mind/scams/steven_seagal/index.html
Mvh
 Niels Søndergaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  David Rasmussen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David Rasmussen | 
  Dato :  20-09-04 02:17 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
                   Jacob Andersen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Andersen | 
  Dato :  20-09-04 07:30 |  
  |  
 
            "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message 
 news:414e2f90$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Niels Søndergaard wrote:
 >>
 >> Følg linket her, hvis du vil have den virkelige historie om Seagal:
 >>  http://www.crimelibrary.com/criminal_mind/scams/steven_seagal/index.html
>>
 >
 > Hvor ved du fra at det er den virkelige historie?
 Den er spændende.
 /Jacob
 -- 
 "You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super 
 quickness?"
 - RestInParadise 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Klavs Rommedahl (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Klavs Rommedahl | 
  Dato :  20-09-04 08:28 |  
  |  
 
            David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message news:<414e2f90$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
 > Niels Søndergaard wrote:
 > > 
 > > Følg linket her, hvis du vil have den virkelige historie om Seagal:
 > >  http://www.crimelibrary.com/criminal_mind/scams/steven_seagal/index.html
> > 
 > 
 > Hvor ved du fra at det er den virkelige historie?
 > 
 > /David
 Ud fra det faktum at Steven Seagal fornyeligt var i retten for at
 sætte et par mob-folk inde bag træmmer i en lang årrække, tror jeg.
 Og det faktum er faktisk til at finde, da retsager af den slags skal
 ligge til offentligt skue i USA.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Jacob Andersen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Andersen | 
  Dato :  20-09-04 07:30 |  
  |  
 
            "Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message 
 news:j7erk0585qrqkha2famkfh8jh2pns2tk4q@4ax.com...
 > On Sun, 19 Sep 2004 17:01:45 +0200, "Jacob Andersen" <duk@glem.det>
 > wrote:
 >
 >>"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
 >>news:9Qc3d.63$Hj3.31@news.get2net.dk...
 >>>> Men Steven Seagal er da ok...syndt at han ikke bliver mere berømt. Han
 >>>> kan
 >>>> alt mulig martial arts. Han har en super sej frisør og brækker ben på
 >>>> alle
 >>>>   
>>> Så kan jeg fandeme bedre lide Jean-Claude Van Damme... Hva' er det nu 
 >>> for
 >>> en
 >>> film jeg har set med Steven Seagal, hvor han bliver ramt af en shotgun 
 >>> på
 >>> tæt hold, hvorefter han ligger i koma i 8 år. Men det stopper ikke den
 >>> kære
 >>> Steven, nej han genoptræner bare sin krop og udraderer en hel mafia...
 >>> Manden er praktisk talt urørlig...
 >>
 >>Nico
 >>
 >>/Jacob
 >
 > Nej det er Hard to Kill :)
 Du har vist ret.
 /Jacob
 -- 
 "You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super 
 quickness?"
 - RestInParadise 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jakob (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jakob | 
  Dato :  19-09-04 01:43 |  
  |   
            Robert De Niro
 Sean Connery
 Michael Caine
 Liam Neeson
 Kevin Spacey
 Ray Liotta
 William H. Macy
 Willem Dafoe
 
 Ligeledes kan folk som...
 Bruce Willis
 Dustin Hoffman
 Connie Nielsen
 Johnny Depp
 
 .... få mig op af sofaen og i biffen.
 
 Jeg ser desuden tit Schwarzenegger-film, da de i de fleste tilfælde er
 hysterisk morsomme, men også i nogle tilfælde er gode (når rollen er skrevet
 til ham -> Terminator (ikke 3'eren) og Predator).
 
  -- 
 Med venlig hilsen  //Jakob
 Fjern tallet ni for at emaile mig.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Jakob (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jakob | 
  Dato :  19-09-04 09:27 |  
  |   
            Mine er forresten en tilføjelse til dine, lige pånær Travolta som jeg kun
 kunne li' i Grease, Pulp Fiction, Saturday Night Fever og Swordfish. Hanks
 er også god, men er lidt en sellout til tider. De danske bryder jeg mig ikke
 specielt om.
 
  -- 
 Med venlig hilsen  //Jakob
 Fjern tallet ni for at emaile mig.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             David T. Metz (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David T. Metz | 
  Dato :  21-09-04 10:22 |  
  |   
            Jakob wrote:
 > Mine er forresten en tilføjelse til dine, lige pånær Travolta som jeg
 > kun kunne li' i Grease, Pulp Fiction, Saturday Night Fever og
 > Swordfish.
 
 Face Off? Det er da glansroller og -præstationer af både Cage og Travolta?
 
 David
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Rapper (26-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rapper | 
  Dato :  26-09-04 16:05 |  
  |   
            
 "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote in message
 news:414ff2d5$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Jakob wrote:
 > > Mine er forresten en tilføjelse til dine, lige pånær Travolta som jeg
 > > kun kunne li' i Grease, Pulp Fiction, Saturday Night Fever og
 > > Swordfish.
 >
 > Face Off? Det er da glansroller og -præstationer af både Cage og Travolta?
 >
 Ved ikke om den er blevet nævnt, men "Monster" med Charlize Theron bør også
 nævnes. Hun spiller for sindssygt godt...
 
 -- 
 Mvh Rasmus
 MSN & email: rasmuswesth|snabel-a|hotmail|punktum|com
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Mette (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mette | 
  Dato :  19-09-04 08:46 |  
  |  
 
            De gode:
 Kevin spacey
 Al Pacino
 Robert de Niro
 Edward Norton
 Brad Pitt (troede aldrig jeg kunne få mig selv ti, at skrive det..  
Tim Robbins
 Dustin Hoffman
 Clooney
 Gibson
 Og sikkert en bunke kvinder jeg ikke kan huske
 Jeg undgår konsekvent:
 Van Damme
 Steven Seagal
 Og andre actionskuespillere f.eks. Stallone, selvom jeg i et anfald af
 kedsomhed kom til at se Demolition man her forleden  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Søren Kjeldsen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Kjeldsen | 
  Dato :  19-09-04 12:05 |  
  |  
 
            > Og andre actionskuespillere f.eks. Stallone, selvom jeg i et anfald af
 > kedsomhed kom til at se Demolition man her forleden  
Har nu en rimelig stor respekt for Stallone. Kan godt lide ham i film som
 Cop Land, Judge Dread(?) og Rocky, sæ'følgelig!
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Niels Søndergaard (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  19-09-04 12:18 |  
  |  
 
            On Sun, 19 Sep 2004 09:45:57 +0200, "Mette" <Mette@nospam.dk> wrote:
 >De gode:
 >
 >Kevin spacey
 >Al Pacino
 >Robert de Niro
 >Edward Norton
 >Brad Pitt (troede aldrig jeg kunne få mig selv ti, at skrive det..  
>Tim Robbins
 >Dustin Hoffman
 >Clooney
 >Gibson
 Jude Law
 Paul Newman
 Gary Oldman
 Nicolas Cage
 James Gandolfini
 Billy Bob Thornton
 James Spader
 Gene Hackman
 Morgan Freeman
 Dennis Quaid
 Sean Connery
 >Og sikkert en bunke kvinder jeg ikke kan huske
 Cate Blanchett
 Kathleen Turner
 Winona Ryder
 Natalie Portman
 Ellen Barkin
 Famke Janssen
 Ashley Judd
 Julia Roberts
 Susan Sarandon
 Michelle Pfeiffer
 Nicole Kidman
 Madeleine Stowe
 Renée Zellweger
 Kate Beckinsale
 Mvh
 Niels Søndergaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            David Rasmussen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David Rasmussen | 
  Dato :  19-09-04 12:39 |  
  |   
            Niels Søndergaard wrote:
 > 
 > Jude Law
 > Paul Newman
 > Gary Oldman
 > Nicolas Cage
 > James Gandolfini
 > Billy Bob Thornton
 > James Spader
 > Gene Hackman
 > Morgan Freeman
 > Dennis Quaid
 > Sean Connery
 > 
 
 Hvor er Al Pacino?
 
 /David
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jonas Gaarde (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  19-09-04 12:51 |  
  |  
 
            "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse 
 news:414d6fed$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Niels Søndergaard wrote:
 >>
 >> Jude Law
 >> Paul Newman
 >> Gary Oldman
 >> Nicolas Cage
 >> James Gandolfini
 >> Billy Bob Thornton
 >> James Spader
 >> Gene Hackman
 >> Morgan Freeman
 >> Dennis Quaid
 >> Sean Connery
 >>
 >
 > Hvor er Al Pacino?
 >
 > /David
 Ja nemlig, ja! Og hvorfor er James Spader egentlig med på listen? Har du set 
 "Stargate"? Atju, siger jeg bare!
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Niels Søndergaard (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  19-09-04 14:13 |  
  |   
            On Sun, 19 Sep 2004 13:50:35 +0200, "Jonas Gaarde"
 <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:
 
 >> Hvor er Al Pacino?
 
 Ham glemte jeg sammen med Jon Polito, Bill Murray, Jack Nicholson og
 Kevin Bacon.
 
 >Ja nemlig, ja! Og hvorfor er James Spader egentlig med på listen? Har du set 
 >"Stargate"? Atju, siger jeg bare!
 
 Spader er en fremragende skuespiller. Husk, at det ikke er ham, der
 skriver manuserne. Han er forrygende i "The Practice", som havde været
 en total død serie, hvis han ikke havde reddet den på målstregen.
 
 
 Mvh
 Niels Søndergaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Jonas Gaarde (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  19-09-04 18:22 |  
  |  
 
            "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse 
 news:a71rk0ldeoec7ie1b8q2vg04j19tlfgite@4ax.com...
 > On Sun, 19 Sep 2004 13:50:35 +0200, "Jonas Gaarde"
 > <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:
 >
 >>> Hvor er Al Pacino?
 >
 > Ham glemte jeg sammen med Jon Polito, Bill Murray, Jack Nicholson og
 > Kevin Bacon.
 Enig, enig, enig og enig.
 >>Ja nemlig, ja! Og hvorfor er James Spader egentlig med på listen? Har du 
 >>set
 >>"Stargate"? Atju, siger jeg bare!
 >
 > Spader er en fremragende skuespiller. Husk, at det ikke er ham, der
 > skriver manuserne. Han er forrygende i "The Practice", som havde været
 > en total død serie, hvis han ikke havde reddet den på målstregen.
 Jeg har også set Spader et par steder hvor han var god, men efter Stargate 
 kan jeg overhovedet ikke tage ham alvorligt længere. Om det er instruktøren 
 der spiller skuespillet vil jeg lade være usagt, men Spader er i hvert fald 
 tåkrummende dårlig i den film.
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Niels Søndergaard (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  19-09-04 18:55 |  
  |   
            >>>> Hvor er Al Pacino?
 >>
 >> Ham glemte jeg sammen med Jon Polito, Bill Murray, Jack Nicholson og
 >> Kevin Bacon.
 >
 >
 >Enig, enig, enig og enig.
 >
 >
 >>>Ja nemlig, ja! Og hvorfor er James Spader egentlig med på listen? Har du 
 >>>set
 >>>"Stargate"? Atju, siger jeg bare!
 >>
 >> Spader er en fremragende skuespiller. Husk, at det ikke er ham, der
 >> skriver manuserne. Han er forrygende i "The Practice", som havde været
 >> en total død serie, hvis han ikke havde reddet den på målstregen.
 
 >Jeg har også set Spader et par steder hvor han var god, men efter Stargate 
 >kan jeg overhovedet ikke tage ham alvorligt længere. Om det er instruktøren 
 >der spiller skuespillet vil jeg lade være usagt, men Spader er i hvert fald 
 >tåkrummende dårlig i den film.
 
 Jeg husker Stargate som rigtig god og mindes ikke pinligt spil fra
 Spaders side, men det er godt nogle år siden, jeg har set den
 oprindelige biffilm. Forveksler du ham ikke med den klon, der har
 overtaget rollen i tv-serien?
 
 
 Mvh
 Niels Søndergaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                David T. Metz (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David T. Metz | 
  Dato :  21-09-04 10:26 |  
  |   
            Jonas Gaarde wrote:
 
 > Jeg har også set Spader et par steder hvor han var god, men efter
 > Stargate kan jeg overhovedet ikke tage ham alvorligt længere. Om det
 > er instruktøren der spiller skuespillet vil jeg lade være usagt, men
 > Spader er i hvert fald tåkrummende dårlig i den film.
 
 Det synes jeg ikke er fair. Hans rolle er tåkrummende og papagtig. Men det
 virker som om han spiller den som han skal. Det er nok svært i den type
 produktion som skuespiller at få lov at nuancere en rolle.
 
 Fx tror man (jeg) jo på hans forkølelse ...
 
 David
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Aragorn Elessar (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Aragorn Elessar | 
  Dato :  21-09-04 04:58 |  
  |   
            
"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
 news:414d6fed$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Niels Søndergaard wrote:
 > >
 > > Jude Law
 > > Paul Newman
 > > Gary Oldman
 > > Nicolas Cage
 > > James Gandolfini
 > > Billy Bob Thornton
 > > James Spader
 > > Gene Hackman
 > > Morgan Freeman
 > > Dennis Quaid
 > > Sean Connery
 > >
 >
 > Hvor er Al Pacino?
 >
 > /David
 I Føtex???   
Mvh
 Aragorn_DK   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            -V- (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : -V- | 
  Dato :  19-09-04 13:02 |  
  |   
            Niels Søndergaard wrote:
 > Ashley Judd
 > Kate Beckinsale
 
 Hvad har disse to bedrevet, udover at se godt ud i skintight læder?
 
 
 
 
                                                                              
             -V- 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Niels Søndergaard (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  19-09-04 14:16 |  
  |   
            On Sun, 19 Sep 2004 14:02:28 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
 wrote:
 
 >Niels Søndergaard wrote:
 >> Ashley Judd
 >> Kate Beckinsale
 >
 >Hvad har disse to bedrevet, udover at se godt ud i skintight læder?
 
 Kate er en hammergod skuespiller, og hun ser ganske rigtigt drøngodt
 ud, men mest når hun er sig selv og ikke maskeret som luder som i Van
 Helsing. Ashley Judd ser også godt ud, ja, og det er da muligt, at det
 slører min dømmekraft, men jeg husker hende da fra glimrende
 præstationer i adskillige film.
 
 
 Mvh
 Niels Søndergaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              -V- (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : -V- | 
  Dato :  19-09-04 16:32 |  
  |   
            Niels Søndergaard wrote:
 >> Hvad har disse to bedrevet, udover at se godt ud i skintight læder?
 >
 > Kate er en hammergod skuespiller, og hun ser ganske rigtigt drøngodt
 > ud, men mest når hun er sig selv og ikke maskeret som luder som i Van
 > Helsing. Ashley Judd ser også godt ud, ja, og det er da muligt, at det
 > slører min dømmekraft, men jeg husker hende da fra glimrende
 > præstationer i adskillige film.
 
 Mkay.
 
 Jeg hører da gerne eksempler, for jeg kan ikke selv huske nogle 
 præstationer, som har skildt sig synderligt ud fra ordinære.
 
 
 
                                                                              
                 -V- 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Niels Søndergaard (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  19-09-04 18:17 |  
  |   
            On Sun, 19 Sep 2004 17:31:39 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
 wrote:
 
 >Niels Søndergaard wrote:
 >>> Hvad har disse to bedrevet, udover at se godt ud i skintight læder?
 >>
 >> Kate er en hammergod skuespiller, og hun ser ganske rigtigt drøngodt
 >> ud, men mest når hun er sig selv og ikke maskeret som luder som i Van
 >> Helsing. Ashley Judd ser også godt ud, ja, og det er da muligt, at det
 >> slører min dømmekraft, men jeg husker hende da fra glimrende
 >> præstationer i adskillige film.
 >
 >Mkay.
 >
 >Jeg hører da gerne eksempler, for jeg kan ikke selv huske nogle 
 >præstationer, som har skildt sig synderligt ud fra ordinære.
 
 Hm... jeg har lige gået listen efter, og du har ret. Hun er en
 udmærket spiller, men nogen Cate Blanchett bliver hun sikkert aldrig.
 Jeg er nok faldet for hendes kønne smil. Det er ikke første gang.
 
 
 Mvh
 Niels Søndergaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Jakob (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jakob | 
  Dato :  19-09-04 20:56 |  
  |   
            Det gælder forhåbentlig dem begge.
 
  -- 
 Med venlig hilsen  //Jakob
 Fjern tallet ni for at emaile mig.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                -V- (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : -V- | 
  Dato :  20-09-04 00:16 |  
  |  
 
            Niels Søndergaard wrote:
 >> Niels Søndergaard wrote:
 >>> Kate er en hammergod skuespiller, og hun ser ganske rigtigt drøngodt
 >>> ud, men mest når hun er sig selv og ikke maskeret som luder som i
 >>> Van Helsing. Ashley Judd ser også godt ud, ja, og det er da muligt,
 >>> at det slører min dømmekraft, men jeg husker hende da fra glimrende
 >>> præstationer i adskillige film.
 >>
 >> Jeg hører da gerne eksempler, for jeg kan ikke selv huske nogle
 >> præstationer, som har skildt sig synderligt ud fra ordinære.
 >
 > Hm... jeg har lige gået listen efter, og du har ret. Hun er en
 > udmærket spiller, men nogen Cate Blanchett bliver hun sikkert aldrig.
 > Jeg er nok faldet for hendes kønne smil. Det er ikke første gang.
 OK, der stoppede du mig lige dead in my tracks.
 Gav du virkelig en anden person ret, og det ovenikøbet her på Usenet? I do 
 *not* believe it.
 Tænk at det skete i min levetid.   
Nu ved jeg ikke om du i din sidstnævnte post mente Kate Lækkermås Beckinsale 
 eller Ashley Lækkermås Judd, men det er sådan set også underordnet.
 De er begge to nogle....nå ja...lækkermåse, og har ikke efterladt nogle 
 skuespilsbaserede uforglemmelige indtryk på mig.
 Kate B er blevet typecasted som vampyr/-jæger, og Ashley Judd er jo som 
 bekendt Charlize Therons klon.
                                                                             
                     -V-
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Niels Søndergaard (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  20-09-04 02:04 |  
  |  
 
            On Mon, 20 Sep 2004 01:16:04 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
 wrote:
 >Nu ved jeg ikke om du i din sidstnævnte post mente Kate Lækkermås Beckinsale 
 >eller Ashley Lækkermås Judd, men det er sådan set også underordnet.
 >De er begge to nogle....nå ja...lækkermåse, og har ikke efterladt nogle 
 >skuespilsbaserede uforglemmelige indtryk på mig.
 Har du ikke set Kate i "Pearl Harbor"?    Nej, spøg til side. Jeg
 synes, hun var rigtig, rigtig god i "Laurel Canyon" og især
 "Serendipity" sammen med John Cusack. Det er svært at spille lystspil.
 >Kate B er blevet typecasted som vampyr/-jæger, og Ashley Judd er jo som 
 >bekendt Charlize Therons klon.
 I beg tio differ. Charlize er lys, Ashley er mørk. Ashley ligner da
 mere prinsesse Alexandra.
 Mvh
 Niels Søndergaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  -V- (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : -V- | 
  Dato :  20-09-04 03:30 |  
  |  
 
            Niels Søndergaard wrote:
 >> De er begge to nogle....nå ja...lækkermåse, og har ikke efterladt
 >> nogle skuespilsbaserede uforglemmelige indtryk på mig.
 >
 > Har du ikke set Kate i "Pearl Harbor"?    Nej, spøg til side.
 Det må du skisme ikke spøge med.
 Mellem os to kan jeg afsløre at hun viser sider af sig selv, som unge, raske 
 og velfungerende mænd næsten ikke kunne have ønsket bedre. Her tænker jeg 
 naturligvis på 'Kate i stramt læder I', 'Kate i stramt læder II', 'Kate i 
 sygeplejerskeuniform' - altsammen ting, som den mere underlødige del af 
 filmindustrien ´har solgt massevis af videokassetter på.
 Har jeg hørt. Fra en ven. En rigtigt god ven.
 > Jeg synes, hun var rigtig, rigtig god i "Laurel Canyon" og især
 > "Serendipity" sammen med John Cusack. Det er svært at spille lystspil.
 Jeg har ikke set førstnævnte, men vil straks rette op på den fejl.
 >> Kate B er blevet typecasted som vampyr/-jæger, og Ashley Judd er jo
 >> som bekendt Charlize Therons klon.
 >
 > I beg tio differ. Charlize er lys, Ashley er mørk. Ashley ligner da
 > mere prinsesse Alexandra.
 Nej, nu holder du.
 Det er flere gange med overvældende flertal herinde blevet besluttet, at 
 Charlize og Ashley er én og samme person.
                                                                             
                             -V-
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Niels Søndergaard (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  20-09-04 11:59 |  
  |   
            On Mon, 20 Sep 2004 04:29:51 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
 wrote:
 
 >Nej, nu holder du.
 >Det er flere gange med overvældende flertal herinde blevet besluttet, at 
 >Charlize og Ashley er én og samme person.
 
 Sludder. Charlize ligner Aileen Wournos.
 
 
 Mvh
 Niels Søndergaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    -V- (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : -V- | 
  Dato :  20-09-04 12:08 |  
  |   
            Niels Søndergaard wrote:
 >> Nej, nu holder du.
 >> Det er flere gange med overvældende flertal herinde blevet
 >> besluttet, at Charlize og Ashley er én og samme person.
 >
 > Sludder. Charlize ligner Aileen Wournos.
 
 Nåeh ja.
 Det var dér, jeg havde set hende før.
 
 Men hvem ligner Ashley Judd så (Nej, ikke Alexandra)?
 
 
 
                                                                              
             -V- 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    jytte (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jytte | 
  Dato :  20-09-04 17:06 |  
  |   
            
 "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
 news:6udtk015c9b9fl9oujpc59j4oe03uk0s74@4ax.com...
 > On Mon, 20 Sep 2004 04:29:51 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
 > wrote:
 >
 > >Nej, nu holder du.
 > >Det er flere gange med overvældende flertal herinde blevet besluttet, at
 > >Charlize og Ashley er én og samme person.
 >
 > Sludder. Charlize ligner Aileen Wournos.
 >
 >
 > Mvh
 > Niels Søndergaard
 
 Ja og du ligner julemanden ved sct.Hans
 
 MVH.
 Jytte
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Jim Andersen (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim Andersen | 
  Dato :  21-09-04 09:47 |  
  |  
 
            -V- wrote:
 > OK, der stoppede du mig lige dead in my tracks.
 > Gav du virkelig en anden person ret, og det ovenikøbet her på Usenet?
 > I do *not* believe it.
 > Tænk at det skete i min levetid.   
Jeg har det på samme måde. Jeg tror jeg hellere må melde mig ind i
 folkekirken igen.
 HALLELUJA !
 /jim
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Ohlsson (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Ohlsson | 
  Dato :  19-09-04 13:17 |  
  |  
 
            Nu er der jo selvfølgelig utalligt mange, men for at lave den mest præcice 
 liste for mit vedkomne så må det være således:
 De gode:
 Brad Pitt
 Johhny Depp (altid!)
 Tom Hanks
 Tom Cruise (selvom jeg hader MI filmene, glæder mig dog til Collateral)
 Bruce Willis
 Liam Neeson
 Arnold!   
De frastødende:
 Hella Joof ! (og desuden andre af hendes slags f.eks de 2 fyre der..)
 Adam Sandler (selvom han dog har et par gode film, så virker hans navn på 
 plaketen ikke godt på mig)
 og sikkert flere...
 Mvh. Martin 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jonas Gaarde (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  19-09-04 13:36 |  
  |  
 
            "Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:414d78d2$0$249$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Nu er der jo selvfølgelig utalligt mange, men for at lave den mest præcice 
 > liste for mit vedkomne så må det være således:
 >
 > De gode:
 >
 > Brad Pitt
 > Johhny Depp (altid!)
 > Tom Hanks
 > Tom Cruise (selvom jeg hader MI filmene, glæder mig dog til Collateral)
 > Bruce Willis
 > Liam Neeson
 > Arnold!   
>
 > De frastødende:
 >
 > Hella Joof ! (og desuden andre af hendes slags f.eks de 2 fyre der..)
 > Adam Sandler (selvom han dog har et par gode film, så virker hans navn på 
 > plaketen ikke godt på mig)
 > og sikkert flere...
 >
 > Mvh. Martin
 Ja, for satan! Jeg havde helt glemt Adam Sandler og for den sags skyld også 
 Rob Schneider (er det ikke det han hedder - Deuce Bigelow, male Gigolo) og 
 Mike Myers. Jeg vil hellere æde en stor skål levende igler og bløde ihjel 
 indefra, end se en film med især de to førstnævnte!
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            David Rasmussen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David Rasmussen | 
  Dato :  19-09-04 14:13 |  
  |   
            Jonas Gaarde wrote:
 > 
 > Ja, for satan! Jeg havde helt glemt Adam Sandler og for den sags skyld også 
 > Rob Schneider (er det ikke det han hedder - Deuce Bigelow, male Gigolo) og 
 > Mike Myers. Jeg vil hellere æde en stor skål levende igler og bløde ihjel 
 > indefra, end se en film med især de to førstnævnte!
 
 Se "Punch Drunk Love".
 
 /David
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Ukendt (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  19-09-04 15:48 |  
  |   
            
 "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse 
 news:414d85e8$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Jonas Gaarde wrote:
 >>
 >> Ja, for satan! Jeg havde helt glemt
 ....klip...
 og
 >> Mike Myers. Jeg vil hellere æde en stor skål levende igler og bløde ihjel 
 >> indefra, end se en film med især de to førstnævnte!
 >
 > Se "Punch Drunk Love".
 >
 > /David
 
 ...og Shrek.
 
 Venlig hilsen, Martin Skovbo 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jonas Gaarde (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  19-09-04 18:28 |  
  |  
 
            "Martin Skovbo" <ms/snabel-a/rudekuvert/punktum/dk> skrev i en meddelelse 
 news:414d9c2e$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 >
 > "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse 
 > news:414d85e8$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Jonas Gaarde wrote:
 >>>
 >>> Ja, for satan! Jeg havde helt glemt
 > ...klip...
 > og
 >>> Mike Myers. Jeg vil hellere æde en stor skål levende igler og bløde 
 >>> ihjel indefra, end se en film med især de to førstnævnte!
 >>
 >> Se "Punch Drunk Love".
 >>
 >> /David
 >
 > ..og Shrek.
 >
 > Venlig hilsen, Martin Skovbo
 Hehe... good point! Myers er den mindst slemme af de tre, så jeg kan dog 
 godt holde det ud, når jeg ikke tænker for meget på det. Desuden gør han jo 
 hvad han kan for ikke at være Mike Myers - se f.eks. bare den der kæmpestore 
 grønne gummimaske!
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jonas Gaarde (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  19-09-04 18:24 |  
  |  
 
            "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse 
 news:414d85e8$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Jonas Gaarde wrote:
 >>
 >> Ja, for satan! Jeg havde helt glemt Adam Sandler og for den sags skyld 
 >> også Rob Schneider (er det ikke det han hedder - Deuce Bigelow, male 
 >> Gigolo) og Mike Myers. Jeg vil hellere æde en stor skål levende igler og 
 >> bløde ihjel indefra, end se en film med især de to førstnævnte!
 >
 > Se "Punch Drunk Love".
 Det tør jeg sgu' ikke! Jeg er så allergisk overfor fyren at jeg måske 
 begynder at kaste op i køen på vej ind.
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              David Rasmussen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David Rasmussen | 
  Dato :  19-09-04 21:08 |  
  |   
            Jonas Gaarde wrote:
 > 
 > Det tør jeg sgu' ikke! Jeg er så allergisk overfor fyren at jeg måske 
 > begynder at kaste op i køen på vej ind.
 
 Hans rolle i PDL er ca. den modsatte af hans rolle 
 i alle andre film han har medvirket i. Men 
 sympatisk er nok ikke ligefrem.
 
 /David
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jacob Andersen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Andersen | 
  Dato :  20-09-04 13:15 |  
  |   
            "Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message 
 news:cikfc3$1gi$1@news.cybercity.dk...
 > "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse 
 > news:414d85e8$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Jonas Gaarde wrote:
 >>>
 >>> Ja, for satan! Jeg havde helt glemt Adam Sandler og for den sags skyld 
 >>> også Rob Schneider (er det ikke det han hedder - Deuce Bigelow, male 
 >>> Gigolo) og Mike Myers. Jeg vil hellere æde en stor skål levende igler og 
 >>> bløde ihjel indefra, end se en film med især de to førstnævnte!
 >>
 >> Se "Punch Drunk Love".
 >
 >
 >
 > Det tør jeg sgu' ikke! Jeg er så allergisk overfor fyren at jeg måske 
 > begynder at kaste op i køen på vej ind.
 
 Punch Drunk Love er en film man absolut SKAL se. Det er bestemt ikke sikkert 
 du vil synes om den, men det vil næppe være på grund af Adam Sandlers 
 indsats - eller det har jeg i hvert fald svært ved at forestille mig. I den 
 film viser det sig at han rent faktisk er en ganske udmærket skuespiller i 
 den rigtige rolle.
 
 /Jacob
 
 -- 
 "You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super 
 quickness?"
 - RestInParadise 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Peter B. Juul (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. Juul | 
  Dato :  20-09-04 13:51 |  
  |  
 
            "Jacob Andersen" <duk@glem.det> writes:
 > Punch Drunk Love er en film man absolut SKAL se. Det er bestemt ikke sikkert 
 > du vil synes om den, men det vil næppe være på grund af Adam Sandlers 
 > indsats - eller det har jeg i hvert fald svært ved at forestille mig. I den 
 > film viser det sig at han rent faktisk er en ganske udmærket skuespiller i 
 > den rigtige rolle.
 Det er altid lidt trist, når folk ikke kan forstå, at det i højere
 grad er instruktøren end skuespilleren, der tegner en film. Og Paul
 Thomas Anderson er altså en af de store.
 Jeg kan i øvrigt anbefale Roger Eberts anmeldelse/analyse af
 filmen. Den er noget fortænkt, imho, men ganske interessant.
 http://www.suntimes.com/ebert/ebert_reviews/2002/10/101808.html
-- 
 Peter B. Juul, o.-.o  "Man skal ikke dø en lineær død."
 The RockBear.  ((^))                          - Birksted
 I speak only  0}._.{0 
 for myself.    O/ \O  
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                David Rasmussen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David Rasmussen | 
  Dato :  20-09-04 14:35 |  
  |  
 
            Peter B. Juul wrote:
 > 
 > Det er altid lidt trist, når folk ikke kan forstå, at det i højere
 > grad er instruktøren end skuespilleren, der tegner en film. Og Paul
 > Thomas Anderson er altså en af de store.
 > 
 Det er han helt sikkert, men han kan ikke 
 forvandle en blævrende idiot eller en dårlig 
 skuespiller til en god skuespiller. Han kan gøre 
 en god skuespiller til en dårlig skuespiller, men 
 det gør han ikke. Ergo er Adam Sandler en god 
 skuespiller
 > Jeg kan i øvrigt anbefale Roger Eberts anmeldelse/analyse af
 > filmen. Den er noget fortænkt, imho, men ganske interessant.
 > 
 >  http://www.suntimes.com/ebert/ebert_reviews/2002/10/101808.html
> 
 Enig.
 /David
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Peter B. Juul (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. Juul | 
  Dato :  20-09-04 14:50 |  
  |   
            David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:
 
 > Det er han helt sikkert, men han kan ikke forvandle en blævrende idiot
 > eller en dårlig skuespiller til en god skuespiller. Han kan gøre en
 > god skuespiller til en dårlig skuespiller, men det gør han ikke. Ergo
 > er Adam Sandler en god skuespiller
 
 Jeg er da enig. 
 
 -- 
 Peter B. Juul, o.-.o  "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
 The RockBear.  ((^))   sine medmennesker, selv når de er åbentlyst
 I speak only  0}._.{0  dumme og tager fejl."
 for myself.    O/ \O                         -Per Abrahamsen
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                David T. Metz (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David T. Metz | 
  Dato :  21-09-04 10:30 |  
  |   
            Peter B. Juul wrote:
 
 > Jeg kan i øvrigt anbefale Roger Eberts anmeldelse/analyse af
 > filmen. Den er noget fortænkt, imho, men ganske interessant.
 
 Filmen eller anmeldelsen (det er ikke en joke, at jeg spørger)?
 
 David
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Zeki (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Zeki | 
  Dato :  19-09-04 13:58 |  
  |   
            > Tom Cruise (selvom jeg hader MI filmene, glæder mig dog til Collateral)
 
 Screw down your expectations!
 
 Mvh Zeki
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Niels Søndergaard (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  19-09-04 14:20 |  
  |  
 
            On Sun, 19 Sep 2004 14:57:38 +0200, "Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote:
 >> Tom Cruise (selvom jeg hader MI filmene, glæder mig dog til Collateral)
 >
 >Screw down your expectations!
 Har du set den? Hvis du virkelig mener, den er dårlig, så tjek lige
 her:
 http://www.rottentomatoes.com/m/collateral/
Men det er da rigtigt, at man aldrig skal skrue sine forventninger alt
 for højt op.
 Mvh
 Niels Søndergaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Zeki (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Zeki | 
  Dato :  19-09-04 14:38 |  
  |  
 
            > Har du set den? Hvis du virkelig mener, den er dårlig, så tjek lige
 > her:
 >  http://www.rottentomatoes.com/m/collateral/
Skrev jeg at den var dårlig? Nej, vel?
 Den er udemærket, men så heller ikke mere. Standard action/spænding og i
 virkeligheden en ret forudsigelig historie.
 Mvh Zeki
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Jonas Gaarde (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  19-09-04 18:29 |  
  |  
 
            "Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse 
 news:ynf3d.50655$Vf.2441312@news000.worldonline.dk...
 > Screw down your expectations!
 Pokkers - Alzheimers igen! Hvem var nu den kvindelige danske politiker der 
 sagde ovennævnte mindeværdige ord?
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Lars Kyndi Laursen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Kyndi Laursen | 
  Dato :  19-09-04 19:00 |  
  |   
            "Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> enriched usenet with:
 
 >> Screw down your expectations!
 > 
 > Pokkers - Alzheimers igen! Hvem var nu den kvindelige danske politiker
 > der sagde ovennævnte mindeværdige ord?
 
 Så vidt jeg husker, var det Richard Møller Nielsen lige EM i fodbold 1996
 
 -- 
 Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
 Quidquid latine dictum sit altum viditur
 
 Now playing: Wham - Careless Whisper
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Lars Kyndi Laursen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Kyndi Laursen | 
  Dato :  19-09-04 19:03 |  
  |   
            Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> enriched usenet with:
 
 > lige EM
 
 lige før EM
 
 -- 
 Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
 Quidquid latine dictum sit altum viditur
 
 Now playing: Wham - Careless Whisper
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jonas Gaarde (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonas Gaarde | 
  Dato :  19-09-04 20:01 |  
  |  
 
            "Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse 
 news:Xns9569CB7B63C85larskyndidk@aa635.kyndi.dk...
 > "Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> enriched usenet with:
 >
 >>> Screw down your expectations!
 >>
 >> Pokkers - Alzheimers igen! Hvem var nu den kvindelige danske politiker
 >> der sagde ovennævnte mindeværdige ord?
 >
 > Så vidt jeg husker, var det Richard Møller Nielsen lige EM i fodbold 1996
 Ja, det var ham! Hvor den kvindelige politiker kom fra må guderne vide... 
 Altid noget at han ikke sagde "Screw UP..."
 Tak!
 -- 
 Jonas
 My DVD's:  http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               David Rasmussen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David Rasmussen | 
  Dato :  19-09-04 21:09 |  
  |   
            Jonas Gaarde wrote:
 > 
 > Ja, det var ham! Hvor den kvindelige politiker kom fra må guderne vide... 
 
 Var det ikke hende der sagde "That would be the 
 prick over the 'I'"?
 
 /David
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                vadmand (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : vadmand | 
  Dato :  19-09-04 22:22 |  
  |   
            
 "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
 news:414de755$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Jonas Gaarde wrote:
 > >
 > > Ja, det var ham! Hvor den kvindelige politiker kom fra må guderne
 vide...
 >
 > Var det ikke hende der sagde "That would be the
 > prick over the 'I'"?
 >
 Det var da vist Bertel Hårder
 
 Per V.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Niels Søndergaard (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  20-09-04 02:06 |  
  |   
            On Sun, 19 Sep 2004 23:22:26 +0200, "vadmand"
 <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:
 
 >
 >"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
 >news:414de755$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Jonas Gaarde wrote:
 >> >
 >> > Ja, det var ham! Hvor den kvindelige politiker kom fra må guderne
 >vide...
 >>
 >> Var det ikke hende der sagde "That would be the
 >> prick over the 'I'"?
 >>
 >Det var da vist Bertel Hårder
 
 Var det ijkke Marianne Jelved? Eller var det hende med "This is my
 first period here in Brussels"? 
 
 
 Mvh
 Niels Søndergaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  David Rasmussen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David Rasmussen | 
  Dato :  20-09-04 02:18 |  
  |   
            Niels Søndergaard wrote:
 > 
 > Var det ijkke Marianne Jelved? Eller var det hende med "This is my
 > first period here in Brussels"? 
 > 
 
 LOL...
 
 /David
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Jacob Andersen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Andersen | 
  Dato :  20-09-04 13:17 |  
  |   
            "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message 
 news:v6bsk0daa08dni9f0sdgqlbdtpo3he8u0s@4ax.com...
 > On Sun, 19 Sep 2004 23:22:26 +0200, "vadmand"
 > <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:
 >
 >>
 >>"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
 >>news:414de755$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>> Jonas Gaarde wrote:
 >>> >
 >>> > Ja, det var ham! Hvor den kvindelige politiker kom fra må guderne
 >>vide...
 >>>
 >>> Var det ikke hende der sagde "That would be the
 >>> prick over the 'I'"?
 >>>
 >>Det var da vist Bertel Hårder
 >
 > Var det ijkke Marianne Jelved? Eller var det hende med "This is my
 > first period here in Brussels"?
 
 ROFL
 
 /Jacob
 
 -- 
 "You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super 
 quickness?"
 - RestInParadise 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Jim Andersen (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim Andersen | 
  Dato :  21-09-04 09:50 |  
  |  
 
            Niels Søndergaard wrote:
 >>> Var det ikke hende der sagde "That would be the
 >>> prick over the 'I'"?
 >>>
 >> Det var da vist Bertel Hårder
 >
 > Var det ijkke Marianne Jelved? Eller var det hende med "This is my
 > first period here in Brussels"?
 Og så reddede I lige min dag   
/jim
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Mikkel Knudsen (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mikkel Knudsen | 
  Dato :  19-09-04 23:37 |  
  |   
            
 > Så vidt jeg husker, var det Richard Møller Nielsen lige EM i fodbold 1996
 >
 
 Og det var i forbindelse med samme slutrunde, at Mikkel Beck udtalte "We're
 gonna meet them with long balls"...
 
 MvH Mikkel
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Niels Søndergaard (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Søndergaard | 
  Dato :  19-09-04 14:17 |  
  |   
            On Sun, 19 Sep 2004 14:16:53 +0200, "Martin Ohlsson"
 <prodox_dk@hotmail.com> wrote:
 
 >Tom Cruise (selvom jeg hader MI filmene, glæder mig dog til Collateral)
 
 Det kan du også roligt gøre. Den er forrygende god.
 
 
 Mvh
 Niels Søndergaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Zeki (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Zeki | 
  Dato :  19-09-04 13:56 |  
  |   
            Must have:
 
 Christian Bale
 Gary Oldman
 Willem Dafoe
 Val Kilmer
 Tom Cruise
 Marc Wahlberg
 Colin Farell
 Johnny Depp
 Steve McQueen
 Mel Gibson
 Clint Eastwood
 Sean Connery
 Matt Damon
 Ewan McGregor
 Leslie Nielsen (!)
 Kim Bodnia
 
 De Niro og Pacino havde været på listen, hvis det ikke var fordi at de i de
 seneste år har været med i en række film som jeg absolut ikke brød mig om.
 
 Avoid:
 
 Nicolas Cage
 Charlie Sheen
 Martin Sheen
 Christopher Lambert
 Paprika Steen
 Nikolaj Kaas
 + dusinvis andre.
 
 Mvh Zeki
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Kasper Larsen (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kasper Larsen | 
  Dato :  20-09-04 18:51 |  
  |   
            
 "Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse
 news:Ulf3d.50653$Vf.2441212@news000.worldonline.dk...
 > Must have:
 >
 > Christian Bale
 > Gary Oldman
 > Willem Dafoe
 > Val Kilmer
 > Tom Cruise
 > Marc Wahlberg
 > Colin Farell
 > Johnny Depp
 > Steve McQueen
 > Mel Gibson
 > Clint Eastwood
 > Sean Connery
 > Matt Damon
 > Ewan McGregor
 > Leslie Nielsen (!)
 > Kim Bodnia
 >
 Hvis Gary Oldman skal med på listen vil jeg gerne slå et slag for Alan
 Rickman, idet de begge er fortrinlige som psykopatiske møgdyr. Jeg blev
 meget glædeligt overrasket da jeg i sin tid så at Rickman skulle spille
 Prof. Snape, og helt perfekt blev det da Oldman også kom med på Harry Potter
 vognen.
 Jeg synes at have hørt et rygte om af Oldman og Rickman ikke kan udstå
 hinanden, noget i samme stil som De Nero og Pacino ?
 
 Kasper
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Pierre-Karina (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Pierre-Karina | 
  Dato :  19-09-04 14:06 |  
  |   
            Hay, i kan ikke nævne alle de forskellige skuespillere uden at nævne Jonny
 Depp, han er for hed og hans filmvalg er altid spændende på den ene eller
 anden måde.
 
 Pierre
 "Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
 news:414caea8$0$215$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > Hvilke skuespillere gør at I ikke gider se en film, eller at i bare SKAL
 se
 > en film?
 >
 > Jeg synes godt man kan opleve at de samme skuespillere går igen i film jeg
 > godt kan lide eller hader. Sommetider kan jeg tage ind og se en film som
 > umiddelbart ikke siger mig noget, men bare fordi der er en speciel
 > skuespiller med. Det behøver ikke være fordi skuespilleren er specielt god
 > aller dårlig, jeg tror bare det har noget at gøre med at skuespillere jo
 > vælger de film de vil medvirke i alt efter om de kan lide manuskriftet
 eller
 > ej. Og så kan man dele smag med dem.
 >
 > Mit mest sikre kort er at Hugh Grant film er ELENDIGE! Arnold
 Schwarzenegger
 > film bryfer jeg mig normalt heller ikke om (med undtagelse af Terminatos
 > selvfølgelig).
 >
 > Jeg kan godt lide film med Tom Hanks, og film med John Travolta, og så kan
 > jeg godt lide film med parret Nikolai Lie Kaas og Mads Mikkelsen.
 >
 >
 > --
 > Koeffe
 >
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Morbid Angel (19-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morbid Angel | 
  Dato :  19-09-04 18:01 |  
  |  
 
            On Sat, 18 Sep 2004 23:54:52 +0200, "Koeffe"
 <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote:
 >Hvilke skuespillere gør at I ikke gider se en film, eller at i bare SKAL se
 >en film?
 >
 Hvorfor er det kun nye skuespillere med når der er så mange gode
 klassikere? :)
 Marlon Brando
 James Stewart
 Henry Fonda
 Claude Rains
 Orson Welles
 Bogey
 Peter Lorre
 Alain Delon
 Yul Brynner
 Richard Widmark
 Sterling Hayden
 James Dean
 Donald Sutherland
 George C Scott
 Max von Sydow
 Marilyn Monroe
 Marlene Dietrich
 Bette Davids
 Ingrid Bergman
 Ingrid Thulin
 og jeg kunne blive ved listen er lang.........
 Af de nyere kan jeg godt lide William  Macey,  Peter Stormare og Jeff
 Bridges, ja endog Kevin Bacon er ret god.
 Mvh
 MA
 ///
 My Dvd collection  http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Mark Thomas Gazel (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel | 
  Dato :  20-09-04 14:46 |  
  |   
            > Jeg kan godt lide film med Tom Hanks, og film med John Travolta, og så kan
 > jeg godt lide film med parret Nikolai Lie Kaas og Mads Mikkelsen.
 
 Nu har der været nævnt en del skuespillere og jeg enig meget af vejen.
 
 Lige pt. liver jeg mest op, når jeg ser, at ...
 
 Barry Pepper. Han har Hollywoods sejeste fjæs (Saving Private Ryan, 25th
 hour)
 James Nesbitt (Murphys Law, Cold Feet (tv), Bloody Sunday)
 Damian Lewis (Winthers - i Band of Brothers)
 
 Er med i en given film.
 
 
 -- 
 Med venlig hilsen
 
 Mark
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           jytte (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jytte | 
  Dato :  20-09-04 17:25 |  
  |   
            Michael Douglas er kedelig og ucharmerende. Ham ser jeg konsekvent ikke film
 med.
 
 Drew Barrymore har et meget dejligt smil og så er hun en god
 forretningskvinde (er selvfølgelig sagen uvedkommende, men det gør jo ikke
 noget at hun også er begavet)
 
 Jytte
 "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:cimmqv$7fv$1@news.net.uni-c.dk...
 > > Jeg kan godt lide film med Tom Hanks, og film med John Travolta, og så
 kan
 > > jeg godt lide film med parret Nikolai Lie Kaas og Mads Mikkelsen.
 >
 > Nu har der været nævnt en del skuespillere og jeg enig meget af vejen.
 >
 > Lige pt. liver jeg mest op, når jeg ser, at ...
 >
 > Barry Pepper. Han har Hollywoods sejeste fjæs (Saving Private Ryan, 25th
 > hour)
 > James Nesbitt (Murphys Law, Cold Feet (tv), Bloody Sunday)
 > Damian Lewis (Winthers - i Band of Brothers)
 >
 > Er med i en given film.
 >
 >
 > -- 
 > Med venlig hilsen
 >
 > Mark
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Peter B. Juul (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. Juul | 
  Dato :  20-09-04 22:08 |  
  |   
            "jytte" <missmerkur@esenet.dk> writes:
 
 > Michael Douglas er kedelig og ucharmerende. Ham ser jeg konsekvent ikke film
 > med.
 
 Nej, heller ikke jeg. Sidste gang sad han og åd popcorn uden at byde
 mig af dem og så snakker han i øvrigt _konstant_.
 
 -- 
 Peter B. Juul, o.-.o  "Lets go kick some puppet ass"
 The RockBear.  ((^))  
 I speak only  0}._.{0 
 for myself.    O/ \O  
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Mark Thomas Gazel (20-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel | 
  Dato :  20-09-04 23:07 |  
  |   
            Øh, Jytte. Hold lige øje med hvilket indlæg du svarer på.
 
 Mark
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Søren Kjeldsen (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Kjeldsen | 
  Dato :  21-09-04 00:49 |  
  |   
            
 "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:cink85$6ml$1@news.net.uni-c.dk...
 > Øh, Jytte. Hold lige øje med hvilket indlæg du svarer på.
 >
 > Mark
 Medmindre at du har siddet i biograf med Michael Douglas....
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           David T. Metz (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : David T. Metz | 
  Dato :  21-09-04 10:36 |  
  |   
            Koeffe wrote:
 > Hvilke skuespillere gør at I ikke gider se en film,
 
 S.Seagal
 van Damme
 Dolph Lundgren
 (Der er sikkert flere i samme kategori, men jeg gør ikke så meget for at
 huske deres navne)
 
 > eller at i bare
 > SKAL se en film?
 
 Ingen. Et fjæs er ikke nok og jeg har set mange gode skuespillere i dårlige
 film, så det er heller ingen garanti.
 
 David
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jim Andersen (21-09-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim Andersen | 
  Dato :  21-09-04 09:55 |  
  |   
            Christopher Walken (Must see).
 Christopher Lee (han har været med i så meget crap at filmene ikke er must
 see, men men kan lige spole hen til de scener hvor han er med).
 
 /jim
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |