Aktindsigt hos lægen
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 02-11-04 09:35

Hvordan får jeg på vejene af min kæreste (samlever og mor til vores barn)
aktindsigt i lægejournaler hos lægen og på sygehuset.

Min kæreste kan ikke selv søge den, da hun døde sidste onsdag.

Jeg vil helst ikke give lægen lejlighed til at pynte på noget.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-11-04 11:31

Ole Frederiksen wrote:

> Hvordan får jeg på vejene af min kæreste (samlever og mor til vores barn)
> aktindsigt i lægejournaler hos lægen og på sygehuset.

Du skal henvende dig hos lægen og hospitalet. Du kan læse nærmere her:
http://www.vestamt.dk/sundinfo/patientrettigheder/patientrettigheder.htm

Jeg håber, du får de kræfter, der er nødvendige for at komme videre. Det
er en hård tid, du skal gennem. Og her tænker jeg ikke på en eventuel
kamp mod systemet, men din dagligdag.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?