Brænderprogram til Mandrake 8.0
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 16-05-01 08:58

Findes der et program til CD brænding som er nem at installere under
Mandrake 8.0.
Har rodet rundt for at finde et program i RPM format, kan/har ikke rigtigt
fundet noget ??
Hilsen Lars

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-05-01 10:53

"Lars Lauritzen" <lars@lauritzn.dk> writes:

> Findes der et program til CD brænding som er nem at installere under
> Mandrake 8.0.

XCDRoast er da en mulighed. Du kan helt sikkert finde det på
freshmeat.net

> Har rodet rundt for at finde et program i RPM format, kan/har ikke rigtigt
> fundet noget ??

Der skulle da gerne være en RPM af den - Er du helt sikker på, den
ikke bor på din installations-CD?

--
Ole Hansen

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 17-05-01 16:07

Ole Hansen wrote:

> [...]
> freshmeat.net

> Der skulle da gerne være en RPM af den - Er du helt sikker på, den

Der bor ikke en xcdroast på 8.0 skiverne men der bor en på 7.2 skiverne
og den har jeg installeret, men !

Den skriver en fejl meddelse at " Image kataloget ikke passer til det
nuværende system. Check venligst Konfigurationen i I stillinger. "

Det gjorde jeg så og ville lave et image bibliotek, men den bliver ved
med at skrive at Total ledig diskplads er 0 MB også selvom at jeg laver
en stil til den mappe jeg ville bruge.
Har du en ide om hvorfor den åbenbart ikke kan læse mit drev eller hvar
der nu er galt ??
Hilsen Lars

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 17-05-01 16:18