Støv i overfladen
Fra : Steen

Dato : 03-11-04 12:59

Hej
I fredags indrettede jeg mit nye akvarium - men i dag (onsdag) er der stadig
en slags hinde i overfladen, det ligner støv fra sandet.
hvordan fjerner jeg dette lag? Betyder det noget? Det skal nævnes at jeg
lige siden fredag har haft en Eheim pumpe kørende som laver en del uro i
overfladen. Vandet i øvrigt er krystalklart.
Kan jeg sætte fisk i på trods af 'støvlaget'?

vh
steen

--
fjern xxx i mailadressen ved direkte svar.

Fra : Omnolog HMH

Dato : 04-11-04 00:33

"Steen" <ravnen@xxxhollufpile.dk> wrote in message
> [...]
stadig
> en slags hinde i overfladen, det ligner støv fra sandet.

du kan bruge avispapir eller køkkenrulle - læg det forsigtigt på overfladen
og træk støvet af.

Betyder det noget? Det skal nævnes at jeg
> lige siden fredag har haft en Eheim pumpe kørende som laver en del uro i
> overfladen. Vandet i øvrigt er krystalklart.
> Kan jeg sætte fisk i på trods af 'støvlaget'?

Tjoe, men du kunne jo også vente en dags tid eller to mere ;) ?

MVH HMH

Fra : Steenr

Dato : 04-11-04 12:28

Det ser ud til at det endelig er ved at forsvinde
Venter lige et par dage, så smider jeg et par fisk i.

steen