Glas
Fra : Montego

Dato : 02-11-04 21:04

Har lige limet glas i mit akvarie,med stål ramme.Har nok svinet lidt for
meget med siliconen,har skåret det af med et barberblad,men der er stadige
en lille film tilbage som ikke er til at få af.Har prøvet med diverse midler
med ikke fundet det rigtige,har i nogle ider.Limen jeg har brugt er Dana
akvariesilicone og jeg som troede ,at det var lige så nemt at få af s,om alm
silicone Mvh john

Fra : Jørgen

Dato : 02-11-04 21:26

"Montego" <HaHa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dana akvariesilicone og jeg som troede ,at det var lige så nemt at få af

Hej John
Kan du ikke bare "nulre" det af med en finger?

Hilsen
Jørgen

Fra : Montego

Dato : 02-11-04 21:56

Har jeg prøvet,men det virker nærmest som viskelæder,nu mere jeg nuller nu
flere fede streger

Fra : jan

Dato : 04-11-04 20:02

"Montego" <HaHa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har jeg prøvet,men det virker nærmest som viskelæder,nu mere jeg nuller nu
> flere fede streger
> "Jørgen" <jjgas@galnet.dk> skrev i en meddelelse

prøv forsigtigt med acetone på det synlige glas og rens efter men sprit >

Fra : HansDanielsson

Dato : 14-11-04 10:57

"Montego" skrev d. 02-11-04 21:04 dette indlæg :
> [...]
Dana
> akvariesilicone og jeg som troede ,at det var lige så nemt at få af

Hej
Har ikke haft til til at gøre det for dig, men ring til DANA og spørg
hvor den nærmeste forhandler er og bed så forhandlereren om at skaffe
hjem hvis han ikke har det silicone afrenser, det er flydende og så kan
du vaske silicone rester af som du vasker op
m.v.h
Hans
www.Akvarieimport.dk

http://www.kandu.dk/