Stærke planter.. ??
Fra : Kasper friis

Dato : 02-11-04 16:34

Hvad for nogen planter er stærke, dvs de kan holde til noget.. skal bruge
nogen som ikke har noget imod lidt "susen" om rødderne da jeg har bundfilter
i.... evt billeder ville være rart :)

--
Kasper Friis
128 L kombi spandfilter/bundfilter... scalere, rød neon, maller,

Fjern "FJERN" inden reply til mig

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 02-11-04 16:41

"Kasper friis" <pizzabagerFJERN@mobil.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Kasper Friis
> 128 L kombi spandfilter/bundfilter... scalere, rød neon, maller,

Anubias er meget stærke og meget taknemmelige, og så kan de sidde på en rod
eller en sten.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-11-04 19:47

Kasper friis wrote:
> Hvad for nogen planter er stærke, dvs de kan holde til noget.. skal bruge
> nogen som ikke har noget imod lidt "susen" om rødderne da jeg har bundfilter
> i.... evt billeder ville være rart :)

Vallisneria er en af dem, der tåler susen om rødderne

--
Mvh, Ole Larsen.
Fotografiske billeder på http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Jørgen

Dato : 02-11-04 21:33

"Kasper friis" <pizzabagerFJERN@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Kasper Friis
> 128 L kombi spandfilter/bundfilter... scalere, rød neon, maller,

Hej Kasper
Brug planter som vil gro på trærødder.
Hvis du finder planter som er følsomme kan du eventuelt lave nogle øer eller
hjørner hvor du dækker bundfilteret med eet eller andet f.eks. tilskåret
plastic.
På den måde kan du undgå, at planterne står direkte på bundfilteret.
Vent lidt og se tiden an, det er ikke sikkert, at det bliver det store
problem.
Hilsen
Jørgen