Skype i Linux (Ubuntu)?
Fra : JS

Dato : 02-11-04 20:06

Kan det lade sig gøre at installere skype til Linux Ubuntu?

Mvh

Johs

Fra : Jesper Krogh

Dato : 02-11-04 20:34

I dk.edb.system.unix, skrev JS:
> Kan det lade sig gøre at installere skype til Linux Ubuntu?

Er der ikke noget med at Skype-folkene laver en .deb pakke?

Så kan du installere den ligesom på et Debian system. Vælg den til
testing eller unstable, det er den der svarer mest til et Ubuntu system.

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : Carsten F

Dato : 02-11-04 20:55

Jesper Krogh wrote:

> [...]
>
> Så kan du installere den ligesom på et Debian system. Vælg den til
> testing eller unstable, det er den der svarer mest til et Ubuntu system.

kik her
http://www.skype.com/products/skype/linux/
/carsten

Fra : JS

Dato : 02-11-04 21:16

"Carsten F" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> kik her
> http://www.skype.com/products/skype/linux/
> /carsten

der har jeg været inde, men kan ikke se hvorfor en der passer til min Ubuntu
version.

Johs

Fra : Carsten F

Dato : 02-11-04 21:22

JS wrote:

> "Carsten F" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> der har jeg været inde, men kan ikke se hvorfor en der passer til min
> Ubuntu version.
>
> Johs
den basser sk.. nok slet ikke
/Carsten

Fra : Jesper Krogh

Dato : 02-11-04 21:24

I dk.edb.system.unix, skrev JS:
> der har jeg været inde, men kan ikke se hvorfor en der passer til min Ubuntu
> version.

Jeg ville tage tar.bz2 versionen.