MS Windows
briani 27239
msnfixjs.js mangler - hvad betyder det?
Fra : JSC

Dato : 03-11-04 14:20

Hej gruppe

Når jeg starter min PC op (XP -home) får jeg den fejlmeddelelse at den ikke
kan finde "msnfixjs.js" - Jeg tror at fejlen er opstået efter jeg har
opdateret med SP2.

Hvad betyder det?

Hvordan kan jeg fjerne fejlmeddelelsen??

Mvh.

Jørgen

Fra : kk

Dato : 03-11-04 16:29

"JSC" <JSC@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> opdateret med SP2.
>
> Hvad betyder det?
>
> Hvordan kan jeg fjerne fejlmeddelelsen??

google siger:
time. Comments: Located in the HPbinmsnfix directory of a HP PC

derfor vil jeg tro, at du kan forsøge med at geninstallere din
printerdriver. (Du skulle gerne have en HP printer.
mvh,
kk

Fra : JSC-privat

Dato : 04-11-04 20:38

"kk" <kaj-aage@krull.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> derfor vil jeg tro, at du kan forsøge med at geninstallere din
> printerdriver. (Du skulle gerne have en HP printer.

Hej

Jeg har ikke nogen hp printer, men det er på en hp computer.

Men jeg kan nu se at der i C:\...\programmer\start ligger en genvej
msnfixer, som jo sikker søger efter msnfixjs.js - Hvad er det lige
msnfixjs.js gør godt for??

Mvh.

Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 05-11-04 23:19

JSC-privat skrev blandt andet:

> Men jeg kan nu se at der i C:\...\programmer\start ligger en genvej
> msnfixer, som jo sikker søger efter msnfixjs.js - Hvad er det lige
> msnfixjs.js gør godt for??

Søg efter filen - højreklik - vælg Egenskaber - og læs.....
--
vh
Ole C