MS Windows
briani 27239
Regenerer overskrevne filer.
Fra : Henning Hansen

Dato : 03-11-04 12:50

Jeg har dummet mig så frygteligt - skulle lave backup af nogle vigtige
datafiler men fik indlæst en gammel backup istedet, så nu er alle mine
data overskrevet af gamle data *surt*
Jeg bruger win XP og vil høre om der er nogen mulighed for at finde
disse overskrevne filer et sted på harddisken, de er jo nok ikke
overskrevet fysisk endnu?
Evt om der er programmer eller firmaer der kan søge en harddisk
igennem og finde hvor filerne måske ligger.

hilsen Henning

Fra : Palle

Dato : 03-11-04 20:21

"Henning Hansen" <henningf@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overskrevet fysisk endnu?
> Evt om der er programmer eller firmaer der kan søge en harddisk
> igennem og finde hvor filerne måske ligger.

Mon ikke de nye filer er 'erstattet' med de gamle og dermed fysisk
overskrevet. Kun et seriøst gæt.

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 03-11-04 21:00

Henning Hansen wrote:
> [...]
> overskrevet fysisk endnu?
> Evt om der er programmer eller firmaer der kan søge en harddisk
> igennem og finde hvor filerne måske ligger.

Brug *ikke* PC'en mere end højst nødvendigt, så slettede filer ikke
overskrives.

Så, på en anden PC, download Restoration fra een af følgende links:
http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/
http://ftp.pcworld.com/pub/new/utilities/file_management/REST2514.EXE
http://www.collina.us/files/REST2514.htm

REST2514.EXE 193 KB

Put programmet på en floppy eller USB removable disk, og kør programmet
derfra,
og undelete også til den removable disk.

Restoration
Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
[OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000
Windows XP
Freeware

Mvh
Thorkild Dalsgaard