Access database?
Fra : Christian

Dato : 31-10-04 12:35

Hej NG.

Jeg har en side på nettet som mig om min skoleklasse kan indsætte
vores lektier på.
Midlertidigt er siden flyttet fra den server jeg normalt ligger
på til en anden server.
Siden virkede fint inden de flyttede den, med hensyn til at
indsætte, rette og slette i databasen, men efter den er flyttet
virker den ikke.
Derfor tror ikke så meget på at SQL strengen er forkert, men kan
ikke finde nogen løsning på problemet.

Jeg ville bare høre om der er nogen som kan komme med et foreslag
til hvad der er galt.

Min fejlkode som serveren returnere er som følger:

insert into tblKalender (id, titel, kategori, start_dag,
start_maaned, start_aar, start_time, start_minut, slut_dag,
slut_maaned, slut_aar, slut_time, slut_minut, Beskrivelse, class)
Values('ck10/31/2004 12:25:46 PM', 'Test', 'Boilogi B', 31, 10,
2004, 0, 00, 31, 10, 2004, 1, 00, 'Bemærkninger','Tx2A')
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers - error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an
updateable query.

/home/kalender/dbaddny.asp, line 62

Siden er www.ckweb.dk hvis nogen vil se den, selvom de ikke kan
kome ind.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 31-10-04 12:56

"Christian" skrev

> [...]

> til hvad der er galt.
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an

jeg tror du kan finde svaret her
http://asp-faq.dk/article/?id=4

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 31-10-04 16:05

> Siden er www.ckweb.dk hvis nogen vil se den, selvom de ikke kan
> kome ind.

Jeg kan nu sagtens komme ind - skriv til min mail (julledyret [hos] hotmail
[punktum] com)!!

MVH Jonas (aka Juke)