Cookies sharing
Fra : Denn!s H

Dato : 30-10-04 12:58

Hej,
Jeg har to domæner. For at komme ind på domæne2, skal man have været på
domæne1 først.
Dette ville jeg gerne styre med cookies.
Domæne 1 opretter en cookie. Domæne2 underøger om der eksistere en cookie
fra domæne1.

Jeg kender ikke brugernavnet.
Hvordan finder jeg en cookie med et bestemt domænenavn?

----------
Dim strReturn, PBN

strReturn="http://www.domæne2.net/default.asp"
PBN=Request.Cookies(www.domæne1.net)

If (IsNull(PBN)) Then
Response.Redirect("http://www.domæne1.net/security/sec_login.aspx?ReturnUrl="
& strReturn)
End If
----------

--
vh
Denn!s

Fra : *XxX*

Dato : 30-10-04 21:32

"Denn!s H" <@> wrote in message
> [...]
> fra domæne1.
>
> Jeg kender ikke brugernavnet.
> Hvordan finder jeg en cookie med et bestemt domænenavn?

Et domæne kan ikke læse cookies som er skrevet af et andet domæne. Det ville
jo udlevere folks password til sider som ikke havde reele hensigter.