Mangker gode folk seriøse fil et nyt Dansk~
Fra : Jan

Dato : 30-10-04 03:41

Lad os vise dem.

Sider der folk freude der går i de tanker st starte noget unik op for det
danske folk og internet bruger so lad mig hører fra jer
Jeg tænker på noget som Abuwebcam og jmeeting barer 100 gange bedre Jeg kan
ikke selv programere så det er op til jer dygtige folk derude ,Men jeg har
ideerne til det og hvordan det skalvirke.
[...]
Det hele skal kører fifti fifty til det kan give afkast men det vil det også
gører efter hvad man kan se de andre lave af cool cas.

Det hele skal kører fifti fifty til det kan give afkast men det vil det også
gører efter hvad man kan se de andre lave af cool cas.

Så er der intreserede fold her ude i cyber der vil prøve dette så giv mig et
preg Net frek
Dette er seriøs ment 100% ment Så lad os komme i gang.
The hole wold vating.
hilsen jan Tøt
Nordjyland,
jamlis@privat.tdcadsl.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-10-04 15:07

Jan wrote:

> [...]
> Det hele skal kører fifti fifty til det kan give afkast men det vil
> det også gører efter hvad man kan se de andre lave af cool cas.

Det ku' du li', hva'? Andre skal lave det sure arbejde og så kommer du og
collecter. Det er lidt for smart.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 31-10-04 08:47

> [...]
> mig et
> preg Net frek
> Dette er seriøs ment 100% ment Så lad os komme i gang.

Har du overvejet af tjekke for 'tyrkfejl' inden du poster dine indlæg?

--
Simon Moore Højer

At programmere er at dykke ned i det hav af muligheder,
alle tiders hurtigst ekspanderende teknologi tilbyder.
Citat: Jakob Kristiansen (Start på visual basic 6.0)

www.viborgip.dk