Tælle værdier sammen!
Fra : Jimmy Snedker

Dato : 27-10-04 13:46

Hej NG!

Jeg har et galleri-site, hvor brugerne kan stemme på
billederne(rating: 1 til 5)..hver gang en ny bruger stemmer
oprettes en post i min db (access) i tabellen "Rating"! I denne
tabel har jeg to kolonner, nemlig Pic_id (billedets
id-nummer(TAL)) og rating (et tal mellem 1 - 5(TAL))

Mit problem

Nu vil jeg gerne ha' talt det samlede antal stemmer samme for
billede med feks. pic_id=14 og ha' vist dette resultat!! men
hvordan ? bruger man Count? eller skal man andre veje?

Med venlig hilsen

Jimmy

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne