MySQL-forbindelse
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 26-10-04 14:23

På B-One understøttes MySQL-databaser, og mit spørgsmål går derfor ud på,
hvordan jeg lettest via ASP får adgang til en sådan database?

Jeg har herhjemme (IIS 5 & MySQL Server) ikke kunnet få forbindelse til mine
via MySQL Control Center oprettede databaser, men fået følgende fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Driver Manager] Datakildenavnet blev ikke fundet, og der er
ikke angivet en standarddriver.

Jeg bruger følgende forbindesesstreng:

strSQLConn = "Driver={MySQL ODBC 3.51 Driver}; Server=" & strServerName & ";
Database=" & strDBName & "; UID=" & strUserName & "; PWD=" & strPassWord &
"; Option=3"

strServerName er "localhost"
strDBName er "b_r_b_dk"

Hvad gør jeg galt?

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 15:34

"Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> På B-One understøttes MySQL-databaser, og mit spørgsmål går derfor ud på,
> hvordan jeg lettest via ASP får adgang til en sådan database?

https://www.b-one.net/static/support-faq.jsp?category=asp&number=5

Hilsen
Gert Simonsen

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 26-10-04 18:27

"Gert Simonsen" <gsimonsnabelaadoptioner.dk> skrev i en meddelelse

> "Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> https://www.b-one.net/static/support-faq.jsp?category=asp&number=5

Mange tak!