Session'en forsvinder ved refresh
Fra : Jacob ..

Dato : 25-10-04 10:46

Hej NG

Jeg har et site bestående af et antal frames.

Mit problem er at når jeg refresher med ctrl+F5 forsvinder min
session som jeg er logget på med.

Jeg har arbejdet en del med sessions men har ikke så meget
erfarring med sessions i frames.

Nogen der har nogle inputs?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 25-10-04 15:41

Jeg har også en side hvor der er en fejl på. er der nogen der kan se
hvorfor??

Prøv evt. at vise os lidt kode eller lave en henvisning hvis den er op
nettet.

Fra : Jacob ..

Dato : 26-10-04 07:41

> Prøv evt. at vise os lidt kode eller lave en henvisning hvis den er
op
> nettet.

Den er desvære ikke nettet endnu, men et eller andet skete og nu virker
det igen.

Jeg tror forvirringen lå i at der var et par af frames der chekede for
sessionen og redirectede til forskellige ting. Forvirrende men
problemet løst.

Fra : terje

Dato : 26-10-04 10:25

Jacob .. wrote:

> Jeg tror forvirringen lå i at der var et par af frames der chekede for
> sessionen og redirectede til forskellige ting. Forvirrende men
> problemet løst.

Det er mange potensielle problemer ved å bruke sessions. Her er noen av
dem listet:
http://www.aspfaq.com/show.asp?id=2157

terje
"Frames are evil"