DESPERAT...!!
Fra : Daniel Andersen

Dato : 23-10-04 19:54

Der er ingen der gider svare på den anden, så er der ikke bare en
der gider give mig et link til en side hvor man kan lære at lave
en tagwall/gæstebog FRA BUNDEN..
Gider altså ikke hvor man downloader et script og selv kan
redigere..
Jeg vil bare lære at lave den fra bunden..
Men kun en tagwall/gæstebog.!

M;V;H
D-A-N-I-E-L

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 23-10-04 20:05

Daniel Andersen wrote:

> [...]
> Gider altså ikke hvor man downloader et script og selv kan
> redigere..
> Jeg vil bare lære at lave den fra bunden..

De her er på engelsk, men tag et kig her!
http://www.hotscripts.com/ASP/Tips_and_Tutorials/Guestbooks/index.html

Det er 3 forsk. tutorials til at lave en gæstebog.

Claus

Fra : Daniel Andersen

Dato : 23-10-04 20:21

> De her er på engelsk, men tag et kig her!
> http://www.hotscripts.com/ASP/Tips_and_Tutorials/Guestbooks/index.html
>
> Det er 3 forsk. tutorials til at lave en gæstebog.
>
> Claus

1000 tak. Endelig en der gad skrive. Hvad er din hjemmeside? Så vil
jeg måske reklamere for den.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 23-10-04 22:03

Daniel Andersen wrote:

> 1000 tak. Endelig en der gad skrive. Hvad er din hjemmeside? Så vil
> jeg måske reklamere for den.

Ikke nødvendigt! jeg er ikke interesseret i reklame! Det giver bare mere
spam end man får i forvejen!

Claus