Tagwall hjælp...!! Please
Fra : Daniel Andersen

Dato : 23-10-04 13:57

Hey alle I meget kloge asp udviklere.
Jeg er en dreng på 13 år, der mangler en tagwall til min
hjemmside ( http://www.frip.dk/xsound )
Jeg har en mega stor forklaring her:
http://frip.dk/tagwallhjelp/index.htm
Og der er også et billede som jeg vil have min tagwall til at se
ud. Plus en mega lang forklaring. Eller lang og lang. Her er den:
-----------
Hey.

Her en et billede, det er sådan jeg gerne vil have min tagwall
til at se ud, men kan ikke finde ud af det med databaser. Og kan
kun lidt (meget lidt) asp. Så er der ikke en der vil hjælpe mig
med at lave en tagwall der ser sådan ud? Så kan jeg selv lave om
på den og sådan noget. Men jeg vil altså ikke betale for det. Jeg
vil linke til din hjemmeside og hvad der nu kan gøres for det.
Vil bare ikke betale. Min mail er mellem-mad@ofir.dk og det samme
er min msn. Og foresten: Hvis du laver den (som jeg virkelig
håber), så skal det være sådan at personens Msn/mail er i hans
navn. Altså hvis vi nu tager den øverste besked fra Klaus, så
skal det være sådan her:

Please, vil du ikke nok gøre det? Jeg har virkelig brug for det.

På forhånd tak fra Daniel / Xsound / mellem-mad@ofir.dk /
frip.dk/Xsound /

-----------
Der kan I finde ud af meget mere. Grunden til at jeg har lagt det
ud på asp, er fordi at frip.dk "har det meget bedre" med asp end
php. Databasen på meget gerne være Microsoft Acess. Jeg har selv
den nyeste version af Acess. Hmm, hvis der er mere om tagwallen
så spørg. (hvis I altså vil lave den). Synes altså I skal tjekke
www.frip.dk/tagwallhjelp/index.htm
Fordi min forklarering her er lidt tynd hvis I ikke har set
billedet. Det er jo meget nemt for jer, for det er bare nogle
tabeller og hr streger. Også nogle andre ting. Hvis du har
foreslag til forbedringer af tagwallen, så sig endelig til.
Farverne skal bare passe ind i denne her hjemmeside:
http://www.frip.dk/xsound

Jeg håber at jeg kan sige :: PÅ FORHÅND 1000 TAK..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne