træmenu med asp?
Fra : Morten D

Dato : 21-10-04 15:57

Jeg er igang med at overføre en hjemmeside fra en lejet shop, til et
web-hotel (uden shop). Min erfaring er at bestillingerne alligevel kommer
via tlf eller fax.

Jeg har lavet en række asp scrips der laver varelister etc. fungerer fint,
men nu ville jeg gerne lave et menutræ, og her er jeg på herrens mark.
Menuen er jo bare en sorteret liste ikke noget problem, men hvordan får jeg
scriptet til at finde ud ad hvilket menupunkt der er klikket på, og så
genere en menu hvor kun det punkts underpunkter er vist.

Jeg er begyndt med et rent html træ www.mugge.dk venstre side som viser hvad
asp'en skal gøre. Jeg kunne da godt lave sådant et træ, men det ville give
over 30 html sider, helt umuligt at vedligeholde.

Fra : terje

Dato : 21-10-04 18:42

Morten D wrote:
> [...]
> asp'en skal gøre. Jeg kunne da godt lave sådant et træ, men det ville give
> over 30 html sider, helt umuligt at vedligeholde.

Har du Googlet?
http://www.google.com/search?hl=no&q=asp+menu+TreeView+navigation+-.NET+-java&btnG=S%C3%B8k&lr=

terje

Fra : Morten D

Dato : 21-10-04 20:54

> Har du Googlet?

http://www.google.com/search?hl=no&q=asp+menu+TreeView+navigation+-.NET+-java&btnG=S%C3%B8k&lr=

Ja, men fik en masse Java, men tak for "opfriskningen" med -java -net. Jeg
er så vant til at Google finder det rigtige på den første side, så jeg har
ikke anvendt - i lange tider.

/Morten