skrivebeskyttet?
Fra : pepss

Dato : 19-10-04 20:29

Hejsa NG

jeg ved ikke om dette indlæg skulle ha været i gruppen edb.database... men
prøver her

en gang i mellem får jeg denne fejl:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[TCX][MyODBC]'medlemmer' er skrivebeskyttet

/logind/godkend4.asp, line 61

koden ser sådan du

strSQL = "Update medlemmer set sistset = '" & strdato & "' , online = '1'
Where profilnavn = '"& Session("navn") &"'"
Set rs = Conn.Execute(strSQL) <----- 61

tablen medlemmer er ikke skrivebeskyttet så jeg kan ikke lige forstå hvor
fejlen kommer fra..
kan det ha noget at gøre med at jeg har nogle opdate og delete inden uden at
(nu kan det godt være jeg lyder helt dum tømme Conn.Execute(strSQL)?
eller hvad kan sådan en fejl komme af?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : terje

Dato : 19-10-04 23:42

pepss wrote:

> [...]
> kan det ha noget at gøre med at jeg har nogle opdate og delete inden uden at
> (nu kan det godt være jeg lyder helt dum tømme Conn.Execute(strSQL)?

Se om du kanskje får noen ideer her:
http://www.aspfaq.com/show.asp?id=2009

terje

Fra : pepss

Dato : 20-10-04 19:33

"terje" skrev
> pepss

> Se om du kanskje får noen ideer her:
> http://www.aspfaq.com/show.asp?id=2009

tak skal du ha! det vil jeg se om jeg kan få noget ud af!