Include en ASPfil
Fra : Mikoangelo

Dato : 17-10-04 09:12

Når man include'r en .asp-fil vha. <!--#include file="..."-->, bliver
scriptet så afviklet efter at man include'r den?

--
Mikoangelo - webmaster of
http://harrypotter.lk-data.net

Fra : *XxX*

Dato : 17-10-04 10:02

"Mikoangelo" <uneelcbggre@yx-qngn.qx> wrote in message
> Når man include'r en .asp-fil vha. <!--#include file="..."-->, bliver
> scriptet så afviklet efter at man include'r den?

Ja alle includes bliver afviklede og bagefter bliver ASP koden afviklet.

Fra : terje

Dato : 17-10-04 10:08

Mikoangelo wrote
> Når man include'r en .asp-fil vha. <!--#include file="..."-->, bliver
> scriptet så afviklet efter at man include'r den?

Det er uhyre enkelt å finne ut av: gjør en test!

Test1.asp:

<%
Response.Write "Hilsen fra Test1.asp FØR Test2.asp<br />"
%>
<!--#include file="Test2.asp"-->
<%
Response.Write "Hilsen fra Test1.asp ETTER Test2.asp<br />"
%>

Test2.asp:
<%
Response.Write "Hilsen fra Test2.asp<br />"
%>

Kall Test1.asp i din browser. Hva skjer?

terje

Fra : Mikael Høilund

Dato : 17-10-04 10:27

On Sun, 17 Oct 2004 11:08:05 +0200, terje <nidaros2001@hotmail.com> wrote:

> Mikoangelo wrote
>
> Det er uhyre enkelt å finne ut av: gjør en test!
Problemet er bare, at jeg ikke kan afvikle ASP lokalt, og jeg kan ikke
finde en gratis server, som jeg kan få til at virke. Hvar du nogle
anbefalinger?

[deletia]

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : terje

Dato : 17-10-04 10:37

Mikael Høilund wrote

> Problemet er bare, at jeg ikke kan afvikle ASP lokalt, og jeg kan ikke
> finde en gratis server, som jeg kan få til at virke.

Da har du et lite handicap :-0

> Hvar du nogle anbefalinger?

Sorry, men jeg er sikker på at noen andre her kan hjelpe deg med det.
terje

Fra : *XxX*

Dato : 17-10-04 13:10

"Mikael Høilund" <mikoangelo@gmail.com> wrote in message
newssf0ci5frjh114f@mette-bkskotwzv...

> Problemet er bare, at jeg ikke kan afvikle ASP lokalt, og jeg kan ikke
> finde en gratis server, som jeg kan få til at virke. Hvar du nogle
> anbefalinger?

www.frip.dk
www.brinkster.com

bruger du ikke XP pro eller noget i den stil??

Fra : GodvinNet

Dato : 18-10-04 21:11

> www.frip.dk
> www.brinkster.com

En par andre der er ret gode: www.1asphost.com eller www.domaindlx.com. Der
kan man uploade .zip filer, som bliver pakket ud på serveren. Du kan også
søge på internetplads.dk så du finder det der passer bedst.