Logout fungerer ikke.
Fra : Michael Tillgaard

Dato : 15-10-04 23:01

Jeg bruger følgende logout script (Dreamweaver MX) i logout.asp
<%
' *** Logout the current user.
MM_logoutRedirectPage = "default.asp"
Session.Contents.Remove("MM_Username")
Session.Contents.Remove("MM_UserAuthorization")
If (MM_logoutRedirectPage <> "") Then
Response.Redirect(MM_logoutRedirectPage)
%>
På alle sider har jeg "Restrict Access To Page" på brugernavn og
password. Logger man af siderne uden at lukke for browseren, kan
man bruge tilbage-knappen i browseren og se indholdet af de
foregående sider, selvom man ikke er logget på. Man kan faktisk
indtaste i fx. en form og det slår igennem. Hvad gør jeg galt?

M.v.h.
Michael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-10-04 08:51

Prøv at læse http://asp-faq.dk/article/?id=70

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Michael Tillgaard

Dato : 16-10-04 10:17

Christian M. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> "Michael Tillgaard" <post@multibook.dk> wrote in message

> Prøv at læse http://asp-faq.dk/article/?id=70
Tak for tippet.
Følgende lagt ind på alle mine sider hjalp:
<%
Response.AddHeader "cache-control", "no-cache"
%>
<%
If isEmpty(Session("MM_Username")) Then
Response.Redirect("login.asp")