om tables...-->
Fra : Mark

Dato : 28-10-04 18:50

hej!

jeg ville gerne opsætte en side med tables, men kan desværre ikk
få det til at se ud som jeg ville have det. Problemet er at jeg
gerne ville spørge om det er mulig at placere to tables oven på
hinanden ?

mvh Kasper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mark

Dato : 28-10-04 18:51

tag jer ikke af navnet til sidst ...lånte lige konto til en
anden.

mvh Mark

Fra : jopa

Dato : 28-10-04 19:08

Mark skriblede bla følgende:
> [...]
> få det til at se ud som jeg ville have det. Problemet er at jeg
> gerne ville spørge om det er mulig at placere to tables oven på

Du befinder dig formentlig ikke langt fra svaret.
Du skriver inde fra html.dk hvor sikkert der står en masse om emnet.

Noget andet er at CSS måske kunne være mere interessant for dig.
Prøv at følge deres tutorial

--

Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 29-10-04 08:34

Mark wrote:
> [...]
> få det til at se ud som jeg ville have det. Problemet er at jeg
> gerne ville spørge om det er mulig at placere to tables oven på

Ja det kan egentlig godt lade sig gøre, men man skal lægge tabellerne i
divs og give dem forskellig z-index, men hvorfor i al vide verden vil du
dog det? Er det virkelig nødvendigt med 2 tabeller? Hvis det er for at
lave en slags skyggeeffekt, så glem alt om det og lav designet med noget
grafik istedet.

Har du et link til det du har lavet indtil videre, så vi kan se hvad det
er du forsøger at opnå, og om der er en anden vej at gå?

Claus