upload af startfil
Fra : Eigil Hougaard

Dato : 14-10-04 12:43

Hej!
Jeg er ny her. Jeg har lige fået etableret website. For at afprøve
upload, lavede jeg en side med et tekstlinie og et billede. Det
tumlede jeg med, indtil jeg fandt ud af, at filen skulle hedde index.
Så lykkedes upload.
Så skulle der laves noget mere sofistikeret. Jeg kunne godt uploade
den nye side, men den kom ikke frem, når jeg gik ind på min
hjemmeside. Her stod den først uploadede side med tekst + billede.
SÅ gjorde jeg det drastiske, at jeg slettede, filerne på min website
og loadede op igen med den nye side med nødvendigt tilbehør.
Selv om den første side nu er slettet på min website, er det den, der
kommer op, når jeg går ind på min hjemmeside. Jeg kan naturligvis let
fjerne eller indsætte fotoet, men det er hele tiden den side, der
kommer op.
Hvad skal jeg gøre for at kunne forny min hjemmeside, som jeg ønsker?
Hjem kan hjælpe???
Venlig hilsen Eigil

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-10-04 13:17

Eigil Hougaard skrev:

> Jeg er ny her.

Velkommen til.

> Selv om den første side nu er slettet på min website, er det den, der
> kommer op, når jeg går ind på min hjemmeside.

Så er den nok ikke slettet helt.

Det er meget lettere at hjælpe dig hvis vi må se siden online. Giv et
link til den eller de sider du har problemer med.

På siden her: <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html> kan du se nogle
tips til at få hjælp i en usenetgruppe.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-04 14:14

Eigil Hougaard skrev:

> [...]
>kommer op, når jeg går ind på min hjemmeside. Jeg kan naturligvis let
>fjerne eller indsætte fotoet, men det er hele tiden den side, der

Du ser muligvis den version, som gemmes i browserens cache, sæt
browseren til at tjekke for ny side hver gang.

I IE: Funktioner => Internetindstillinger => Generelt =>
Midlertidige Internetfiler => Indstillinger.
--
Knud