Mozilla 1.8a4 - fejl?
Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-04 00:36

Burde måske være i browsergruppen, men nu er det understøttelse
af html mv., jeg tænker på.

Er »kommet til« at downloade en alphaversion af Mozilla, hvad jeg
ikke plejer at gøre.

Men er der andre der har den og har konstateret at nogen ting
ikke virker i den, som virkede i de tidl. versioner?

F.eks. transparent baggrund i iframe
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/iframe_test/

Popupvinduerne på
http://ellentoft.1go.dk/pop/
vises også i forkert størrelse.

Mig bekendt skulle der ikke være noget galt i koderne.

Forhåbentlig bliver det rettet i den endelige version, hvis det
altså er en browserfejl.
--
Knud

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-10-04 23:00

Hej Knud

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Er »kommet til« at downloade en alphaversion af Mozilla, hvad jeg
> ikke plejer at gøre.
> Forhåbentlig bliver det rettet i den endelige version, hvis det
> altså er en browserfejl.

Har ikke prøvet 1.8a4, men lidt flere og lidt mere alvorlige fejl er vel
altid at forvente i en alpha-version. Det bedste du vel kan gøre, er at
undersøge om de fejl du nævner er kendte fejl i bugzilla.mozilla.org, og
hvis ikke de er, så sørge for at oprette dem. Ellers bliver de jo nok
ikke rettet.

Mvh. Stig
www.rockland.dk